meid, wat fijn voor je... Maar wel gek dat er nergens over gesproken is. En leuk voor Jelina dat ze d'r familie een keertje heeft gezien!
Het heeft heel lang geduurd voordat iemand de eerste stap heeft genomen om weer contact te krijgen. Dat is heel moeilijk om te doen. En als je dan bij elkaar zit, is het nog veel moeilijker om HET onderwerp te bespreken. Dan jullie met elkaar hebben gesproken is al heel wat! Het uitpraten van de ruzie lijkt me zeker nog een keer goed om te doen, maar wees eerst maar trots en blij dat deze ontmoeting goed is verlopen! Het kerstgevoel....
misschien moet je het er maar bij laten juist. Je zus had toch al toegegeven dat het allemaal een misverstand was? Nou dat is voorlopig toch genoeg? Nu is het allemaal nog zo kwetsbaar. Ik ben blij dat het zo vlak voor de kerst toch goed gekomen is! Hardstikke fijn dat het uiteindelijk een leuke ontmoeting was. Ik hoop dat het contact alleen nog maar beter zal worden.
Ja vind het ook wel leuk zo vlak voor de kerst. Ik hoop alleen niet dat ze verwachten dat ik nu al mijn gemaakte plannen voor de kerst helemaal in de war ga schoppen om daar heen te gaan. Maar dat zal wel niet. Ik denk dat het gesprek nog wel zal volgen, ik vind het wel belangrijk dat er op een leuke manier kennis gemaakt is met Jelina. Beter zo, dan met een mama en opa oma en tante die aan't bekvechten zijn.
Ben erg blij voor je en natuurlijk ook voor je dochtertje! Ik hoop dat het weer een beetje zal worden als vanouds!
Heb ff alles gelezen enneh ben blij voor je dat er contact is geweest...zolang het maar goed voelt. En tsja gun het denk ik verder de tijd om het uit te praten en af te wachten wat er van komt.Ik hoop voor jullie dat het positief blijft en geen nieuwe teleurstellingen komen. Fijne dagen en geniet er van!
hoi hoi goh net of ik een beetje mijn eigen verhaal lees (kwa moeder dan) ik heb al 4,5 jaar geen contact meer met haar. Arend onze oudste was een half jaar toen ze hem voor het laatst had gezien. nu ben ik 9 november bevallen van onze 2de zoon. en onverwacht stond mijn (half) zusje aan bed in het ziekenhuis die ik dus al die tijd ook maar 1 of 2 keer heb gezien in al die jaren. want ik heb dus nog 2 (half) zusjes 1 van 18jaar en 1 van 15jaar bij mijn moeder maar mocht daar geen contact mee hebben. nu intussen wel gelukkig maar ik vroeg haar of ze dus alleen was gekomen. nee zegt ze mama staat buiten. dus gerard(mijn husband) naar buiten en heeft haar met veel pijn en moeite mee naar binnen gekregen. sorry dat ik het zeg maar wat mij betreft had ze buiten mogen blijven. goh wat de ze afstandelijk en bot tegen mij. maar ik had zoiets van dit is de laatste kans die ik haar geef maar ze heeft hem dus niet gepakt want ik heb nog niks weer van haar gehoord. dus voor mij hoeft het niet meer. alleen nu komt het arend vroeg dus wie die mevrouw was die in het ziekenhuis op bezoek kwam(mijn moeder dus) nou daar zat ik met mijn bek vol tanden. leg dat maar eens aan een kind van 4,5jaar uit. maar ik denk dat het mij wel gelukt is. dus ik weet een klein beetje hoe je je voelde. maar ik ben blij voor je dat het bij jullie wel de goede kant op gaat. hele fijne dagen en een goed 2008 groetjes sandra oeps sorry een beetje lang geworden
Is niet erg meid, we zijn er hier om bij elkaar ons verhaal kwijt te kunnen. Ben blij dat je het Arend toch goed heb kunnen uitleggen. X Vera Jullie ook allemaal hele fijne kerstdagen en een gezond, gelukkig, en liefdevol 2008