Hoi Hoi Ik ga nu even verf halen voor de deuren maar weet iemand mischien het gemiddelde m2 voor een deur zonder ruiten? Edit mod: graag je onderwerp volgende keer duidelijker maken. Ik heb hem nu aangepast.
Bendakt voor je snelle reactie. Idd je hebt gelijk in de winkel weten ze dat wel. Maar ben op de site van gamma en daar kan je een ongeveer berekening maken vandaar dat ik het vroeg. Toch bedankt meid
Ik wil niet verveelend doen maar 4 a 5 m2 voor een deur...dat lijkt mij wel een hééél grote deur. Volgens mij is een deur een grote 2 m2.
@Stephanie20, voor en achterkant moet je rekenen. dus haal je 5 m2 heb je altijd genoeg ( als goed dekt)
als je niet zeker weet of het in 1 keer dekt kun je beter een groter busje nemen. ik had laatst voor een deur het kleinste busje van de hema en dat was maar precies pas voor 1 kant ps: hemaverf is voor binnen prima en niet duur
Nou meiden ben net terug Het heeft mij in totaal 210,50 euro gekost. (alleen voor de deuren) Ik heb verf van Histor gekocht. Ik hoop dat het goed spul is en dat het in 1 keer al goed dekt. Ik ga de deuren ook nog eerst verfen met grondverf.
Ja idd erg veel. Het enige waarom ik deze woning eigenlijk niet wilde acceptere waren de deuren, maar ja Ik heb 11 deuren
Vandaar. Ik vond het al zo'n vermogen voor een paar deuren maar 11 is wel veel ja. Dan wens ik je extra veel succes. Zijn het wel gladde deuren?