Hallo ik ben angel ben 12 week en 6 dagen zwanger ik had een relatie maar dat is over door dat hij is vreemdgegaan Hij vond het leuker met iemand die blond haar heeft blauwe ogen en geen bolle buik ik gaf hem alles wat hij wilde hij vroeg en hij kreeg tot dat mijn moeder zij liefde koop je niet af dus daar mee gestopt en dan sta je er alleen voor is dat een nieuwe trend dit word mijn eerste maar ik ben nogal onzeker want een kind heeft tog ook een vader nodig
Wat een vervelend situatie. En jij verdient beter dan iemand die vreemdgaat. Ik zou mijn kind liever alleen opvoeden, dan het opvoeden met iemand die van meerdere walletjes wil eten. Sterkte ermee.
Ik vind het heel vervelend voor jou,, vooral in jou situatie,, een kind kan ook gelukkig zijn zonder vader omdat jij voor je baby allles zal zijn dan een moeder,, en wie weet vind je wel een lieve man die jou en je baby accepteerd,, heb geduld en blijf altijd positief,, en laat een man moeite doen voor jou,, al hou je zielsveel van hem,, succes
ja jullie hebben helemaal gelijk Maar dit is pas mijn eerste ik heb geen ervaring ik weet niet eens hoe je een luier verschoon of een flesje maak ik weet gewoon zo weinig over kindjes zou ik dan wel een goede moeder worden hij beloofde me alles te leren en dan sta je er alleen voor en ik hou nog steeds van hem maar der is ook een hoop haat
Wat rot voor je!! Maar het komt goed, echt waar! Al die praktische dingen leer je wel. De kraamhulp zal je daar in ieder geval mee helpen. Heb je wel een eigen plekje om met de kleine te wonen?
Hey meid, dat komt allemaal wel heb je hem niet voor nodig geen enkele man heb je daarvoor nodig je bent niet de eerste en zeker niet de laatste..Je zelf respect behouden is belangrijkste en leren zelf vertrouwen op te bouwen als aanstaande mama er zijn cursussen of in je omgeving vragen aan andere mama's of ze je een beetje de kneepjes uit kunnen leggen verder groei je er ook in samen met de kraamzorg leer je ook heel veel.. Heeft hij al kinderen dat hij het jou zou leren? En sowieso als je liefde kon kopen deed iedereen dat was niemand meer vrijgezel.Ik heb mijn ex gedumpt toen ik zwanger was ging ook vreemd en mijn nieuwe vriend papa van nummer 2 is er voor beide kids strak gun jou ook een lieve man die er voor jou zal zijn en je kleine en je de liefde geeeft die je verdiend en geen misbruik maakt van jouw goedheid..sterkte meid
toen ik hem leerde kennen zij hij ik heb 8 kinderen maar mag er geen van alle zien vond het sneu en na 1 x sex met hem raakte ik in verwachting ik was er heel blij mee Nog steeds hoor begrijp me niet verkeerd alleen dor zijn actie wat onzeker maar ik denk als hij bv weer na me toe komt ik weer zo omgepraat kan worden door zen mooie praatjes (te goed gelovig ) maar ik wil hem geen kans meer geven zelfs wil ik hem geen recht geven om ooit mijn kind te zien want hij heeft gekozen voor allen de lusten en niet de lasten want ik ben oover 6 maand uitgerekend en die er dan alleen voor sta heb mijn moeder mee gevraagd om me te steunen met de bevalling hoop ook dat ze alle gescheld voor lief neemt want ik wil haar nie meer kwijt
lieve angel,, je hebt totaal geen ervaring nodig om een goede moeder te zijn,, luier verschonen enzv komt allemaal van zelf wel,, en geloof mij maar,, als jij je hart volgt en weet dat dat het beste is voor je kind dan komt alles goed,, en ja het heeft tijd nodig,, en wie weet verandert hij wel maar vergeet niet in je achterhoofd wat hij jou geflikt heeft,, meschien kan een baby zijn leven wel veranderen
in die 3 maand liep ik achter hem aan ipv geven en nemen dus ik denk dat hij zen kansen verspilt heeft isha
Dan is hier de reden dat hij zijn kinderen niet mag zien..Hij heeft duidelijk op je gevoel ingespeeld zijn ze goed in maar hij is toen al niet veranderd bij hun zal nu ook niet gebeuren zo zou ik denken..Je kind geeft zoveel liefde mijn dochtertje maakte alles goed zal jouw wondertje straks ook doen mannen komen en gaan je kind zal nergens gaan zo zie ik het dan en je mama ook niet praat met haar deel je gevoel krop het niet op je verdiend gelukkig te zijn..Als je weet dat hij op je gevoel kan praten zou ik hem negeren tot je sterk genoeg in je schoenen staat om hem recht in zijn ogen aan te kijken zonder gevoelens voor hem te hebben dat kan wel even duren. ik was zo afgeknapt op mijn ex na 5 jaar relatie toen ik zag dat hij een waardeloze vader bleek te zijn. We waren al uit elkaar maar het gevoel duurden wat langer en werd juist heel verliefd geworden op mijn vriend op de manier hoe hij mijn dochtertje trap op tilt als ze slaapt en instopt of als ze spuugt haar spuug opruimt klinkt stom maar gun je echt hetzelfde want er zijn ook goede mannen dan hoef je niet druk te maken over het feit dat je kindje een papa nodig heeft..Any dick can make a baby, But it takes a man to be a Father
Toen hij aangaf 8 kinderen te hebben bij verschillende vrouwen en die allen niet te mogen zien had er toch al een lampje bij je moeten gaan branden en zeker geen onbeschermde seks met hem moeten gaan hebben? Het is ook wel erg naïef om dan te gaan denken dat die man echt bij jou wilde zijn, ik kan wel raden dat hij vast nog een stuk ouder dan jou is? Ik vraag me toch af hoe oud je bent want je klinkt in elk geval nog heel erg jong?
Toen hij aangaf 8 kinderen te hebben bij verschillende vrouwen en die allen niet te mogen zien had er toch al een lampje bij je moeten gaan branden en zeker geen onbeschermde seks met hem moeten gaan hebben? Het is ook wel erg naïef om dan te gaan denken dat die man echt bij jou wilde zijn, ik kan wel raden dat hij vast nog een stuk ouder dan jou is? Ik vraag me toch af hoe oud je bent want je klinkt in elk geval nog heel erg jong? ALS JE ALLES HAD GELEZEN HAD JE DEZE STOMME VRAAG NIET HOEVEN TE STELLEN WANT OP DOMME VRAGEN KRIJG JE GEEN ANTWOORD TOEDELS RIEKA WANT GIJ ZIJT ZOVEEL BETER HE EN JE MAAKT ZEKER GEEN FOUTEN <<<MISS PERFECKT>>>>>
Ander en beter qua mannen (maar pas na je bevalling)! Voor hulp en advies zou ik overigens richting de kraamzorg en je moeder kijken. Als dat mogelijk is.
Wat een rare, niks toevoegende reactie. Iemand die je kritische vragen stelt en niet meteen zegt ah arme jij beweert niet meteen zelf geen fouten te maken hoor Ik sluit me erbij aan dat je erg naief en jong overkomt. Dit hoeft echter niet een tekortkoming te zijn voor jou als moeder, het meeste leer je door te doen en komt vanzelf goed.
Ik ben ook 24 en verwacht mijn 2e kindje mijn oudste is bijna 5 vind jou ver van jong..Liefde maakt blind maar je ziet het nu al zelf in hoe en wat dus dat komt nu wel goed je wondertje is nu jouw focus..geniet van jouw zwangerschap
Uhm... Say what wat een ongelofelijke reactie. Heb je nu nog wel contact met hem? Ik zou eerst ook nadenken voor jezelf of je hem nog in de buurt wilt hebben straks.. Gelukkig is je moeder erbij, daar heb je ook veel steun aan. En het gescheld wat je zegt, neemt zij heus wel voor lief.. Heb je al kraamzorg aangevraagd?? Zij kunnen soms van te voren ook al goede adviezen geven.
mischien een domme reactie na drieka maar heb zoveel mee gemaakt laatste tijd viel me gewoon beetje aangevallen en dan die hormonen die dan is leuk om de hoek kijken ik heb geen contackt meer met hem en het kontackt met me moeder gaat wel goed ik heb kraamzorg aanvraagd via DAT kraamzorg