Ooit bedacht dat hij misschien helemaal geen familiemens is... Ik ben dat ook niet. maar toen ik nog thuis woonde deden mijn broer en ik ook van alles samen. Nu zie ik hem amper. Ik heb er gewoon geen behoefte aan. Ik ga wel 1 keer in de maand naar mijn vader ( en dat vind ik al een moetje) Ik ga ook alleen naar de verjaardag van mijn oma's broer vader en mijn neefjeen schoonzus. En dan hoop ik er nog onder uit te kunnen komen Maar ik vier mijn verjaardag ook niet met familie, wij gaan altijd lekker een dagje weg met een overnachting. heerlijk. Ik heb er gewoon niks mee. Ik deel mijn vrije tijd liever met mijn vrienden of gewoon lekker een keer iets voor mezelf. Maar in de familie gaat in de ronde dat ik jalours ben op mijn broer omdat hun een kind hebben enzo. En lekker dichtbij vader wonen. Maar dat is het gewoon niet en dat heb ik ze al 1000 keer gezegt. Maar ach, ik laat ze maar lullen. maar ja voor vele zal dit heel raar zijn maar voor mij voeld dit beter.
ben het wel met je eens bosi333... Na zoveel jaar waarom gaan JULLIE, jij en je broer niet eens praten. Zonder dat daar je "ega" en je schoonzus er bij is... Doe dat eerst eens en gooi alles eruit, desnoods print je je verhaaltje van hier uit zodat je niks vergeet Als jullie al jaren 2 handen op 1 buik zijn kan ik me niet voorstellen dat het nu zo moet gaan...
tja hij kan gewoon ook vet onder de plak zitten.. Maar je sch-zus heeft al een klein kind? Misschien kan je iets meer vertellen over de situatie van je broer? heeft hij stief kinderen? doet je sch-zus nog iets actiefs aan t geloof? Misschien vind je sch-zus jullie gewoon niet interessant met als gevolg dat je broer achter der aanhobbelt?
@Cherie, Dat hij onde de plak zou zitten, dat zit er heel dik in. ze komen uit een gemeenschap, waar ons kent ons is, en dat men elkaar controleert. op zondag mag je niks doen. Ze laten je, maar ze pakken je op een dusdanige manier terug, dat je het wel laat om iets op zondag te doen. Bijvoorbeeld, jaarcontract niet verlengen, of sollicitaties (van kinderen) afwijzen. Wij komen uit een gezin, waar gezelligheid voorop staat, en moeder staat het liefst veelal in de keuken. Terwijl zij dat niet leuk vinden en het liefst voor het eten komen en als het eten begint naar huis gaan. Mijn broer is niks anders gewend, maar door zijn vriendin gaat ie dus weg. Mijn schoonzus die ik nog wel vaak zie, die zei het me, dat ie onder de plak zit, ik keek haar verbaasd aan. En allemaal van die kleine dingetjes, waarop ik zeg: Het zou kunnen.