Herkent iemand dit?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door eva10, 22 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eva10

eva10 Actief lid

20 aug 2012
    232
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik ben 5.5 week zwanger en werd gisternacht wakker van hevige krampen in mijn onderbuik. Ik vreesde eigenlijk gelijk het ergste, maar gelukkig geen bloedverlies gehad! De hele nacht op de wc gezeten, maar er kwam niets. Overdag af en toe nog een keer zo'n aanval met misselijkheid, maar een stuk beter te doen. Vandaag alleen last gehad van de beruchte ochtendmisselijkheid... Is er iemand die ook van die buikkrampen heeft gehad? Ontlasting is bij mij al 2 weken rommelig, maar dat kwam er gisteren nou ook niet echt uit.. Sorry voor de details!

2. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Ik heb dat ook heel erg gehad!
    Ben zelf denk ik ongeveer een week lang elke nacht wakker geworden met onwijze krampen in mijn buik, dacht elke x dat ik naar de wc moest voor een grote boodschap maar dan kwam er helemaal niks.
    Zelf wist ik toen nog niet dat ik zwanger was dus dacht ik dat het kwam omdat ik iets verkeerds gegeten had, met zo'n gevoel vond ik het een beetje te vergelijken.
    Na een week is het spontaan weer verdwenen en ben nu al bijna 28 weken zwanger van een gezonde jongen :)

3. eva10

eva10 Actief lid

20 aug 2012
    232
    0
    0
    Dat is wel heel fijn om te horen!! Thanks:)

4. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    ja hoor eva, darmen helemaal van slag,... en ik had steeds ongie krampen en dacht soms dat ik ongie werd,.. maar het was achteraf gezien het groeien van de baarmoeder hoor, zolang er geen bloed is is er moed meid!:)

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Niet zo erg gehad maar lees het vaker hier op het forum ;)

6. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Kan me ook herinneren dat ik last had van krampen door mn darmen. Ene keer vreselijk diarree andere keer dagenlang bijna niets maar wel krampen.

7. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    ik had bijna elke week last van mensturatie krampen had ook 2x
    mijn verloskunde gebeld maar t was gewoon groeipijn..:)

8. Bloempje56

Bloempje56 Actief lid

11 aug 2012
    241
    1
    16
    Jup, alsof ik extreeem ongesteld zou gaan worden, ging zelf een keer gepaard met bloedverlies (bleek later innesteling te zijn).

Hoe moeilijk het ook is, probeer je niet te druk te maken. Als het fout gaat kan je er (helaas) niets aan doen op dit termijn, en je lichaam heeft er het meest baat bij als je er zelf zo rustig mogelijk onder bent (bijna onmogelijk, I know, maar probeer het)

Succes!

9. El80

El80 Actief lid

11 jun 2012
    159
    1
    0
    Ik heb de eerste 6 weken ook regelmatig buikkrampen gehad. Ook wel eens 's dat ik er nachts wakker van werd. Het is waarschijnlijk je baarmoeder die aan het oprekken is. na 6 weken had ik hier geen last meer van, maar ik heb weken gedacht dat ik ongesteld ging worden. Ook mijn darmen waren (zijn) van slag. van diarree tot verstopping. Maar er gebeurt ook zoveeol in je lijf momenteel. Geen wonder dat het even van slag is.

Houd het wel goed in de gaten, als het heftige krampen zijn en je verliest bloed gelijk je VK bellen. Sowieso bij twijfel bellen.

Deel Deze Pagina