Ik draag tijdens zwangerschap eigenlijk het liefste een jurk (evt. met een legging), laarzen vind ik in de zomer niet zo leuk. Voor slippers is het nu nog te koud. Wat voor schoenen kunnen onder een jurk? Liefst zonder of met een klein hakje.
Bedankt voor de reacties. Hebben jullie ook linkjes met schoenen die kunnen? Ballerina's ben ik niet zo van, en sneakers vind ik leuk maar heb t idee dat dat niet kan onder een jurk (bij een ander staat altijd alles, maar bij mezelf...)
Ik heb deze gekocht voor onder een jurk/rok tijdens de zwangerschap van de zomer Neutraal en niet te warm. Sneakers
Kan me haast niet voorstellen dat dat leuk staat. Heb je misschien een foto zodat ik me er een voorstelling van kan maken? Wel leuk lijkt mij onder een t- shirt jurkje maar verder?
Moccasin - Dames instappers - Damesschoenen - Schuurman Schoenen | Dat past me wel moccasins. die blauwe van gabor heb ik nu gekocht voor onder mijn jurkjes. Lopen beter dan ballerina's vind ik. Normaal loop ik vrij veel op schoenen met hakjes, maar dat loop met 32 weken zwanger zijn niet meer zo lekker Comfortabel - Dames pumps - Damesschoenen - Schuurman Schoenen | Dat past me wel dit is een hakhoogte die ik nu nog wel kan hebben. . Daar heb ik van afgelopen jaar nog wel een paar paar van staan.
De belangrijkste vraag hier is denk ik: Wat voor soort jurkjes draag je? Dan kunnen we beter adviseren wat erbij past.
Think pump "AIDA" - Think-Schoenen-Online.nl - Dames & Heren Schoenen in Think! Store Taupe Gabor Pump 223 - Omoda.nl https://m.zalando.nl/pikolinos-jerez-ballerina-s-met-enkelbandje-pi511a000-o11.html Gabor Chiara Zwart - Pumps bij Sarenza.nl (188577) Dit soort schoenen draag ik onder een rok of jurk.
Ik draag vaak jurken met laarzen met hoge hak en 's zomers met slippers of klassieke pumps. Ligt eraan waar ik naar toe ga.
Ieder zn smaak denk ik, ik draag het altijd.. ligt er ook een beetje aan wat voor jurk. Ik draag geen nette jurken. Ik begrijp dat het er dan niet uitziet
Hangt echt van de jurk af. Bij sommige jurken hoort gewoon een nettere schoen maar er zijn ook jurkjes waaronder sneakers met felle kleuren echt gaaf zijn!
Ik draag veel sleehakjes, zowel onder broeken als onder jurken. Bijvoorbeeld deze heb ik in zwart, blauw en beige Tamaris dames pump met sleehak van Tamaris - Damesschoenen - Dames pumps - Sleehak - Schuurman Schoenen | Dat past me wel
Zijn vooral jersey jurkjes. Houd wel van wat stoerder. Pumps passen niet ivm 'knobbel' op voet. Zie al wel leuke linkjes voorbij komen.
Ik vind sneakers (alstars!!!!) echt niet staan onder een jurk. En ballerina's vind ik het al snel truttig maken.. Ik vind enkellaarsjes nu prima gaan?
En van die ballerina sneakers? Zo'n hele lage sneaker bedoel ik. Beetje stoer en sportief, maar niet té http://media.sportamore.se/uploads/products/8717562785970_sportamore_002.jpg