De titel zegt het al. Wie heeft een kaartje en/of bloemetje gegeven aan de verkoper van je huis bij de overdracht? Nu ik het zo opschrijf klinkt het best raar, maar het leek mij wel attent. In ons geval zeker, omdat de verkoopster het niet gemakkelijk vindt om uit het huis te gaan. We hebben het andersom ook gedaan voor de kopers van ons huis. Is dat gek om te doen?
Wij kregen vorige maand als verkopende partij een doosje echte bonbons. Ik vond het super leuk en attent! Wij hebben haar daarop een kaartje gestuurd met gefeliciteerd met je nieuwe woning (onze namen en vorige bewoners erop).
Niet gebruikelijk maar je moet doen waar jullie je prettig bij voelen. Wij hebben het gekregen van de nieuwe buren. Toen we zelf nieuwe buren kregen hebben we ook wat gedaan. De buurman kwam net voor kerst en hebben we een mini kerstboompje gegeven, versierd en al. Voelde goed dus waarom niet
Wij hebben het ook gedaan. Werd wel echt gewaardeerd, wij kregen ook een bloemetje van haar. Ook bij ons was het zo dat ze het moeilijk vond om afscheid te nemen van het huis, hoewel ze het fijn vond dat er weer een jong gezin kwam te wonen.
Nee wij hebben alleen de nieuwe buren een bos bloemen en een fles wijn gegeven toen we ons voor kwamen stellen. Alvast excuses voor t verbouwen viel mee overigens ik kan goed boren en heb goed gereedschap, dat scheelt heel wat gejank. Oude bewoners hebben we niks gegeven, daarentegen kregen wij 3(!!!) jaar lang post van hun. Retour afzender hielp ook niet echt dus de resterende allemaal contact mee gezocht. Centreparks was t meest hardnekkig...