Kraamzorg Mama

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door motherhood2014, 19 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. motherhood2014

motherhood2014 Niet meer actief

het is goed anderhalf jaar geleden [ 7-7-2014 ] dat mijn zoontje is geboren . en kraamzorg Mama had.
    Ik had M., niet wat ik had verwacht .
    Ze deed liever haar eigen zin , wilde zolang mogelijk blijven .
    heeft ze uiteindelijk wel gekregen , omdat de borstvoeding niet op gang kwam.
    zat continu met haar telefoon te spelen, en bellen naar de verloskundige voor onnodige dingen ...
    Ze deed de was elke dag [ wasmachine ] had ik niet moeten toelaten , dus misschien mijn eigen fout , maar ik was te moe en voelde me te slap om iets te doen , want ik moest op bed blijven.
    Ze wilde alleen de leuke dingen doen , want schoonmaken is niet haar ding , binnen 5 a 10 minuten klaar .
    Ze rookte heel veel , en ze wachtte gewoon totdat het tijd werd !
    Pas op het laatste dag deed ze uitgebreid stofzuigen , en dweilen .
    Nee ik raad haar niet aan !!!!
    Ze wil duidelijk haar zin doordrijven , neemt niet veel aan , en ze wil je op kosten jagen , zodat zij dan boodschappen kon doen . dat heeft ze gelukkig niet gedaan , daar was mijn vriend op tegen , en ik ook .
    De eerste 2, dagen heeft ze niet veel gedaan.
    Nou was het mooi weer , dus kon ze makkelijk op balkon zitten , maar ik heb haar ook betrapt dat ze continu aan de telefoon hing. en op facebook keek .
    Ze wilde per se iets leuks maken toen de mijn fam . kwam , nou dat had ik ook nog kunnen maken , niets bijzonders ,lange vingers met daarop die muisjes . toen mijn fam , er was keek ze niet een keer naar mij om, om te vragen hoe het met mij ging .
    maar de andere dagen wel continu vragen of ik wat wilde drinken.
    en dan zeggen , van dit is op dat is op .....
    Nee voor schoonmaken hoeft je bij haar niet veel te verwachten !!!
    en de was ophangen kon ook beter !!!
    Ik heb uiteindelijk de kraamzorg wel vergoed gekregen , dat scheelde toch .
    Maar heb wel veel moeten betalen voor energie . omdat zij elke dag de was deed !!!!
    Ik ben nu weer zwanger , en toevallig kreeg ik van de week weer een folder van kraamzorg Mama , maar ik ben blij dat ik nu voor een andere kraamzorg ga .

2. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Je hebt ook de optie om een andere verzorgster te krijgen als het niet klikt en/of je niet tevreden ben, daar had je beter gebruik van kunnen maken dan nog langer ergeren.

3. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Ik werd op de 3e dag door de organisatie gebeld of ik tevreden was over de kraamverzorgster. Gelukkig was ik dat wel, maar als dat niet zo was werd er een nieuwe gestuurd.
    Wel balen zeg dat jou kraamweek zo is tegengevallen. Dat lijkt me echt verschrikkelijk :(

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nou zou vast een enorme rekening zijn dat ze die ene week wat extra wasjes heeft gedraaid!?

5. motherhood2014

Tja de eerste keer ga ik ervan uit dat ze haar werk goed doet ,
    en had ik echt geen eisenpakket , en wist ik niet precies wat het inhield....
    Het was niet allemaal negatief , want ik heb ook van haar geleerd .
    ik zat er toen wel aan te denken om een andere kraamverzorgster te nemen , maar omdat het de eerste keer was , denk je op dat moment nog van: ach we kijken de volgende dag wel verder ....

6. Aloria

Aloria Lid

16 dec 2015
    90
    51
    18
    Je had dit samen met je man en haar moeten bespreken dan een beetje zielig lopen klagen op dit forum. Nu snoer je haar de mond want ze kan niet reageren. Nu leert zij er niks van want je hebt de ballen niet gehad om dit te bespreken met haar en jij hebt een rot tijd gehad omdat je je mond dicht gehouden hebt. Eigen schuld, eerder bepraten met haar en had je er geen goed gevoel bij gehad een andere kraamverzorgster aanvragen. zo makkelijk kan het zijn. ;)

Daar je geeft het zelf al aan dat het je eigen schuld is. Je had ook kunnen zeggen oh ik wilde toch even wat over je kwijt van gister wil je het volgende keer zus en zo doen voor mijn eigen gemoedsrust dat zou ik heel erg fijn en op prijs stellen :) daarna een compliment over wat ze goed doet jij blij zij blij :D

7. Butterfly1109

Butterfly1109 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.620
    43
    48
    Ik snap niet zogoed wat je met dit bericht wilt?
    Het zit je na zo'n lange tijd blijkbaar toch nog erg hoog, neem het mee voor deze keer en bel op dat je een ander wilt zodra het je niet bevalt.

8. motherhood2014

ZOO jij bent brutaal zeg!!!
    Lekker makkelijk he om zo te praten !
    En ik ben helemaal niet zielig , ik schrijf gewoon hoe het zat , zodat iedereen een beeld krijgt van haar.
    en dat zij het niet kan lezen , dat is ook niet waar , want dit is een openbare site !

9. motherhood2014

#9 motherhood2014, 19 mrt 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 mrt 2016
    Wat ik met dit bericht wil zeggen heb ik net uitgelegd .
    Natuurlijk ga ik een andere kraamverzorger bellen als het mij niet bevalt .
    Bovendien heb ik nu een andere kraamzorg gekozen dus , hoef ik haar niet te verwachten haha
    En nogmaals : ja het was een hoge rekening wat ik moest betalen , maar ga hier niet vertellen hoeveel het was , maar ik lieg er ook niet om .

10. nev

nev Actief lid

5 apr 2013
    295
    2
    18
    Tsja sorry maar je klinkt zelf ook een beetje moeilijk. Snap niet wat je nu nog met dit bericht wil. Niet erg netjes om na zo'n lange tijd nog te klagen en dan met naam van de organisatie op een openbaar forum. Maar fijn voor je dat je nu iets anders kan kiezen.

11. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Tenzij zij een nieuwe baan heeft genomen ;)

12. motherhood2014

Lekker positief hier , niet dus !
    En ja om deze bericht nu te plaatsen heb ik uitgelegd , en als je het niet bevalt , jammer maar helaas ,
    ik hoop dat sommige mensen er wel wat aan hebben !

13. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Motherhood, die hoge rekening komt heus niet enkel door die week, zo snugger ben je hoop ik toch zelf ook wel.

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Wat dan?

15. motherhood2014

Volgens mij kan jij niet lezen !!!

16. Butterfly1109

Butterfly1109 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.620
    43
    48
    hahaha, inderdaad! Ff dubbel checken of ze wat op haar facebook heeft staan ;)

17. motherhood2014

Jij zoekt ruzie hier he?
    mij maak je niet gek hoor

18. motherhood2014

Ja ga maar kijken of ik wat op facebook heb staan !

19. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Ik zoek geen ruzie. Ik vind het gewoon wat zeikerigV om anderhalf jaar later te gaan zitten jammeren om de kraamzorg. Verder is de kraamzorg niet voor uitgebreid stofzuigen en dweilen.

20. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Dit. Hoe duur is een wasmachine? 3€? Dat keer 10 is €30.. Niet bijzonder hoor vind ik.

Maar goed zelf vind ik jou ook brutaal. Hoe je op iedereen reageerd. Dat had je beter tegen je kraamzorg kunnen doen. Goed gebekt ben je dus dat moet geen probleem zijn;)

Deel Deze Pagina