geen contract verlening

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door kruimeltje, 26 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kruimeltje

kruimeltje Actief lid

2 dec 2006
    101
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik wil even mijn ei kwijt.

Ik heb afgelopen donderdag te horen gekregen dat mijn contract niet word verlengt, nu zit ik dus vanaf 28 mei zonder werk.
    Ik voel me hier bijzonder kloten door want ik zou eigelijk een vast contract moeten krijgen.

Ik ben aangenomen als receptioniste, maar ik vond dat er te weinig te doen was.
    Toen ben ik ook verkoopbinnendienst erbij gaan doen.
    Toen ik ging solliciteren heb ik gelijk gemeld dat ik dyslectisch ben.
    Nu geven ze al reden op dat mijn dyslectisch toch een te grote rol speelt en te veel voorkomt? We hebben toch spellingscontrole op de computer en mijn collega kijkt alles na voordat ik iets verstuur! ik vindt dit echt laf!

Bedankt voor het lezen en als iemand bij kan informeren hoe het met de ww zit zou dit super zijn ik ben rond 09-08-2007 uitgeteld!

Liefs

2. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

hoihoi

ik zit vanaf woensdag zonder werk. Ook mijn contract word niet verlengt dit wegens bezuinigingen op t werk.

Ik ben nu 14 weken zwanger en tot nu toe leveren nieuwe sollicities niks op.

Ik heb me op www.werk.nl ingeschreven bij t cwi en aangemeld voor ww. Je krijgt dan een gesprek en ik heb ga daar aangeven dat ik zwanger ben. Ik kan dus ook niet al het werk aannemen dat ze me voorschotelen.

Ik kan ook wel 1 keer per week gaan solliciteren maar ja wie neemt mijn nou aan.

Als ik jou was zou ik gewoon eens langsgaan bij t cwi bij jou in de buurt. gewoon de situatie uitleggen en informatie inwinnen. Je hebt dan zekerheid en weet watje te wachten staat in mei. Je moet ook heel veel dingen kopieren enz dus das alleen maar makkelijk als je dat lekker op je gemak kunt doen.

succes ermee!

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier 1 die in t zelfde schuitje zat. Met 12 weken zwangerschap hoorde ik dat ik geen vast contract zou krijgen. Ik ben meteen naar t CWI gegaan om me in te laten schrijven en natuurlijk erbij zeggen dat je zwanger bent. Ik heb ww gehad (70% van je laatstverdiende loon) en nu krijg ik een zwangerschapsverlof uitkering (100% van je laatstverdiende loon). Echt wel de moeite waard dus om dit aan te vragen. Ondertussen heb ik me ook rot gesolliciteerd en heb welgeteld 1 reactie teruggekregen(weliswaar dat ik niet aangenomen was) kan je nagaan.. Nu ga ik als mn verlof bijna af is, verder solliciteren en hoop ik spoedig een baan te vinden. Heel veel succes gewenst in ieder geval!

Deel Deze Pagina