Dag dames, Als je de dag van je Nod nega test, maar nog niet. Ongesteld bent.. Hoeveel kans heb je dan nog op zwangerschap? Wie heeft ook later het stofje aangemaakt? Liefs
Er zijn een aantal dames die pas later positief testen hoor! Geen bloed, geeft moed! Voor nu ben je 99% niet zwanger, maar 100% niet ongesteld wat voor test heb je gebruikt? En welk moment van de dag?
Hai! Bedankt voor reactie! Ik heb vanochtend met ochtendurine getest. Met een kruitvat test, 2stuks voor 5 euro.. Nog die ouderwetse met zo'n tutje. Zijn die betrouwbaar? Want op die andere staat wel, kan getest worden op dag van Nod.. Of ook heb je van 4 dagen voor je Nod. Ik heb nu die van 5 euro gehaald, dacht dat wel goed moest zijn als het zover is. Liefs
Van wat ik gelezen heb zijn dat favoriete testen, heel gevoelig, waarmee sommige mensen al 5 dagen voor nod positief testen. Maar nogmaals, lees ook verhalen van mensen die pas na weken overtijd positief testen, rot maar meer dan wachten kan je nu echt niet doen heb je symptomen?
Oke goed om te weten van die testen .. Denk dat ik maar wacht tot zaterdagochtend met weer testen. Bij mn zoontje, testte ik voor het eerst en ook gelijk positief bij 5 dagen overtijd.. Kon nu niet zo lang wachten .. Naar mijn idee, voel ik me zo zwanger. Mn borsten doen gigantisch pijn ( had ik ook bij mn eerste zo, maar heb ik ook bij elke ongiie) .. Mn buik is opgezwollen.. En ik voel me ook steeds ongesteld, vage druk op mn buik.. Maar toch nog steeds geen bloed, dus hoop!! Jij ook al bijna testen ! Spannend he!
Wat is vooral nu je verschil met pms dan? En wat de overeenkomst met je eerste zwangerschap? Ik ga ook zaterdagochtend testen. Het is zeker spannend, maar we hebben net vorige week te horen gekregen dat onze kans op spontane zwangerschap miniem is en we hulp nodig hebben. Dus misschien laatste sprankje hoop voor ik het echt kan accepteren heb wel veel klachten (zie 'buikpijn! En andere vage klachten') anders was het deze maand niet eens meer in me opgekomen. . Maar zaterdag samen testen, leuk! Haha hou me op de hoogte!