Extreem hevige menstruatie door medicatie vruchtbaarheidsbehandeling?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Chocoladetaart, 3 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

Hoi allemaal,

Ik voel me zo beroerd. Gebruik al bijna een jaar Utrogestan en nu 3 maanden Clomid gebruikt icm Pregnyl/Ovitrelle. Ik ben nu ongesteld en gaan over op injecties.

Ik heb het idee dat mn menstruatie elke maand heviger wordt. Menstruatiepijn, slapjes voelen, hevig bloedverlies (moet nu elk half uur maandverband verschonen, snachts moet ik er 2 achter elkaar plakken anders lek ik door. Zelfs dat durfde ik niet aan, dus tampon gebruikt vannacht waar ik helemaal niet van houd) verlies ook vreselijk grote stolsels en heb last van rillingen. Verder voelt mn gehele buik beurs aan. Maag, darmen, álles doet zeer. Dit heb ik wel al heel lang..

Ik heb altijd dik slijmvlies en afgelopen maand ook vreselijk dik dus zette me al schrap voor de menstruatie. Heb morgen een echo en ga het dan echt aankaarten. Heb toevallig nu vrije dagen, maar als ik dit heb tijdens werk is dit gewoon niet te doen. :( heeft iemand dit ook meegemaakt tijdens gebruik van hormonen? Of tips? Wat zal de reden kunnen zijn? Heb altijd al hevige menstruaties gehad, maar het lijkt nu elke cyclus erger te worden. Ben er gewoon ziek van.

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier ook hele hevige menstruaties bij de behandelingen. Ik heb altijd gedacht dat het normaal was.
    Ik moest de eerste twee dagen echt veel pijnstilling (ibuprofen of aleve) nemem en lekte elk half uur door mn supertampon.
    De buik en rugpijn voelde aan als weeën. (Weet nu hoe weeën voelenen is hhetzelfde gevoel)

3. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

Pff jij ook al. Super rot. Ik gebruik ook Aleve, icm paracetamol. Kom anders de dag niet door. :$

4. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Ik zou dit zeker even bespreken met je behandelend arts, misschien kunnen ze de volgende keer bijvoorbeeld proberen te voorkomen dat je baarmoederslijmvlies te dik wordt. Sterkte!

Chocoladetaart vindt dit leuk.
  5. Naimaa

Naimaa Actief lid

7 aug 2013
    216
    144
    43
    Klopt , heb ik ook altijd gehad . Kwam eerste dag mijn bed niet uit. Om kwartier verschonen .

6. Boedah

Boedah Niet meer actief

Ik had er inderdaad ook last van!
    Niet zo erg als jij beschrijft, maar echt wel veel heftiger dan zonder hormonen!

Deel Deze Pagina