Geen curettage of pillen maar gewoon wachten op miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Izzie7676, 6 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Dat ziet er inderdaad naar uit dat het is begonnen! Nu hopen dat het heel snel eruit komt. Sterkte!!!!

2. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Fijn dat het toch op gang is gekomen. Hopelijk valt het je mee. Sterkte met alles!

3. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Dank je wel

Diazz vindt dit leuk.
  4. Maps

Maps Bekend lid

18 mei 2017
    631
    680
    93
    Vrouw
    Heel veel sterkte Izzie!

Izzie7676 vindt dit leuk.
  5. Equivoque

Equivoque Fanatiek lid

9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Hallo dames, helaas hebben wij gisteren ook te horen gekregen dat het vruchtje niet meer leeft. Ik ben nu 9 weken en 4 dagen en hebben met 8 weken nog het hartje gezien, maar aangezien het niet gegroeid is ten opzichte van die echo moet het vlak daarna zijn misgegaan.
    Ik gebruikte ook nog estradiol en utrogestan, sinds gisteravond dus mee gestopt.
    Opwekken willen ze sowieso pas doen na een tweede echo, die heb ik volgende week. Maar ik hoop eigenlijk dat het vanzelf loskomt. Heb nog alleen een beetje bruinverlies gehad maar dat lijkt niet door te zetten.
    Ik vroeg me af hoe jullie het hebben gedaan met werken? Je weet niet wanneer het komt; kan moeilijk twee weken thuis gaan zitten wachten, maar lijkt me ook geen pretje als je opeens gaat bloeden op het werk...
    En als er iets is waar ik niet tegen kan, is het niet weten waar je aan toe bent...

6. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ik ben gewoon aan het werk. Het is niet zo dat de hele handel er in een keer uit valt, ik heb schone kleding en maandverband mee.

7. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Nog steeds alleen wat bruinverlies en heel af en toe wat rood er door maar minimaal. Het schiet echt totaal niet op. Heb nu sinds donderdag al wat bruin/roze verlies maar bij lange na niet genoeg.

Heel frustrerend. Ik heb echt zo geen zin in ingrijpen :(

8. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Dat is zeker frustrerend....bedenk je dat niets hoeft he, je mag zo lang wachten als je wilt. Hopelijk gast het dan toch echt gebeuren aankomende dagen. Had je nou woens weer een afspraak om over opties te praten?

9. Equivoque

Equivoque Fanatiek lid

9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Same here. Sinds gisteren wel bij vlagen flinke krampen, maar er komt niet veel uit. Alleen op het toilet telkens wat druppels rood/bruin.
    Wacht nog niet zo lang als jij @Izzie7676 maar vind het nu al frustrerend...
    Ben ook best bang wat ik kan verwachten. Morgen toch maar weer gewoon werken, als het zo blijft hoef ik echt niet thuis te gaan zitten wachten. Maar het is wel een beetje mijn schrikbeeld dat daar opeens alles eruit komt... Wat dat betreft voel ik er ook wel wat voor om het moment te kunnen kiezen met medicatie.
    Eerst maar even afwachten nog.

10. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Nee woensdag een echo om te zien of er njet toch nog een hartje klopte want dat had gekund aldus de echoscopiste. Ik neem aan dat ze dan ook wel wat opties zal normen maar toch eerst wil afwachten( en dat wil ik sowieso)

11. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw

Ik weet van de vorige twee keer dat er een duidelijke opbouw in zag en dat ik prima had kunnen doorwerken , het was goed te doen qua pijn en bloedverlies.

12. Bine84

Bine84 Actief lid

22 dec 2014
    442
    288
    63
    De gynaecoloog zei destijds tegen mij dat afwachten de beste optie is voor je lichaam. Ik begon ook al vrij snel te bloeden, maar na 4 weken zat het vruchtje nog op exacte dezelfde plek. Toen adviseerde ze om wel in te grijpen.

Ik wil je erg veel sterkte wensen. Al hoop ik stiekem ook nog op een wonder voor je. Maar dat is misschien wat naïef gedacht van mij.

13. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ik heb geen hoop meer hoor, weet heel zeker dat het mis is en daar heb ik vrede mee, het zal wat gemankeerd hebben en mijn lijf heeft dat gezien en gedacht tot hier en niet verder.

Ik denk dat het er nog in zit omdat mijn hcg nog aardig hoog is en ik ben zes dagen terug gestopt met het nemen van utrogestan.

Was het bij jou 4 weken na de echo of 4 weken na t stoppen met groeien van t vruchtje toen ze in wilden grijpen, en had jjj al wat bruin of bloed verlies?

14. Equivoque

Equivoque Fanatiek lid

9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Hm, besloten vandaag toch maar thuis te werken en daar ben ik nu wel blij om. Heb de afgelopen 1,5 uur echt enorm heftige krampen gehad; werd er echt even niet goed van. Alleen het bloedverlies neemt nog niet echt toe. Heb net paracetamol genomen en het lijkt wat af te zakken. Hoop dat het nu ook wel doorzet zodat we het een beetje kunnen gaan afsluiten.

15. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Hè bah ja ik hoop het ook voor je, dan Ku. Je t achter je laten.

16. Equivoque

Equivoque Fanatiek lid

9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Net toen ik dacht dat er niks meer ging gebeuren ben ik zojuist op het toilet het vruchtje verloren. Geen pijn of niks, wel met wat bloed maar helemaal niet de stortvloed die ik verwachtte...
    De krampen waren dus echt het voorbereidende werk, de weeën die de baarmoedermond hebben geopend. Smerig detail, maar dat heb ik ook kunnen voelen... Weet niet of jij het ook kunt (en wil) voelen @Izzie7676, maar dat geeft misschien wel een indicatie hoe lang je nog moet wachten.

Ben zo ontzettend opgelucht nu! Het viel me, op die krampen na, erg mee en ben ook wel trots op mijn lijf dat het de klus zelf geklaard heeft.
    Hopelijk geen vervelende nasleep met bloedingen of restweefsel, maar het voelt vrij rustig nu. Zoals het ernaar uitziet blijven die pakken maxi-maandverband grotendeels ongebruikt in de kast staan...

Hoop voor jou dat het ook snel gebeurt! Knuffel...

17. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Oh wat een opluchting voor je zeg. Ik heb helemaal nog geen krampen, alleen af en toe wat bruin en minimaal bloedverlies.

De vorige twee keer had jk ook een paar dagen bruinverlies voor het echt los kwam dus hopelijk gaat het dit keer net zo.

Equivoque vindt dit leuk.
  18. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat het bij jou wel is gelukt equavoque na 4 dagen geen krampen meer te hebben gehad na het gebruik van cytotec is het vandaag een hel. Veel krampen en aanhoudende steken rondom m'n bovenbuik. Weer lichtroze met afvegen dus hoop dat nu de rest eruit komt en of dit m'n menstruatie al zou kunnen zijn. @izzy7676 hoop voor jou dat het ook snel loskomt als het niet goed zit

19. Equivoque

Equivoque Fanatiek lid

9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Niet fijn... Hoop dat het snel resultaat heeft! Sterkte!

20. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    O ja, normaal had je natuurlijk niet die andere zelf geregelde echo gehad, was mij even ontschoten dat deze afspraak al eerder stond en zij nog in de veronderstelling is dat het goed kan komen.

Bij mij zijn ze alle keren meteen over alle opties begonnen. Ik werd nooit tot een bepaalde optie gepushed. Dus als jij besluit nog te wachten is dat volledig je goedrecht en verwacht ik niet dat ze daar iets tegen in brengen. Zeker nu je al bloedt.

Deel Deze Pagina