Nee was inderdaad 4 weken na de echo. Dus nog langer dan wanneer het gestopt was. Uiteindelijk is het er in het ziekenhuis uitgekomen. Ja ik had al wel 3 weken wat bloedverlies. Ongesteldheid achtig. Maar er kwam dus verder niks.
Weet je zeker dat het dan wel mis zit oftewel gezien op de echo? Zoniet dan kan het ook nog de andere kant op gaan
Mijn hcg is aan het dalen. Dat is onherroepelijk een miskraam. Eerste x prikken 8739, drie en een halve dag later 7400
Ah dat is inderdaad een miskraam.. hoop dat het snel op gang komt voor je. De hcg hormonen blijft wel enige tijd in je lichaam zitten ik had gisteren ook getest en binnen 1min had k een knaltest. Had ook verwacht dat de hcg was geminderd.
Ah Izzie wat een vervelende situatie.. en die testen zijn ook zo enorm vervelend. Heb ook getest eergisteren, nog knalpositief. Volgens mij duurt het wel even voordat het hormoon helemaal weg is uit je lichaam. Hoop dat er snel wat op gang komt en anders dat je snel geholpen kunt worden, dan kun je het afsluiten en het een plekje geven. Dikke knuffel en succes meid!
Ja inderdaad.. kan me voorstellen dat het enorm frustrerend is. Misschien toch een idee om om medicatie of curretage te vragen de volgende afspraak, als er dan nog niks op gang is gekomen? Dan kun je het afsluiten en het een plekje geven.
Ik vind dat echt heel lastig aangezien beide methoden best ingrijpend zijn. Durf dat ook eigenlijk niet aan. Ik hoop morgen op Duidelijkheid via de echo. Als daar echt alleen nog steeds een leeg zakje op te zien is dan wacht ik gewoon af. Ik heb net nog weer een test gedaan. Verdund met 50 % water. Knal positief. Ik vind het gegeven dat er niks gebeurd echt heel naar. De onduidelijkheid en onzekerheid nekken me. Nou ja nog 1 dagje in de stress en dan hoop ik uitsluitsel te krijgen
Snap dat je de opties eng vindt, dit had ik ook.. hoop dat je morgen met de afspraak meer duidelijkheid krijgt wat betreft de opties en de voordelen/nadelen ervan. Dat heeft mij erg geholpen bij mijn keuze, hoop dat dat ook bij jou zal helpen. Heel veel succes morgen, hoop dat je dan duidelijkheid zult hebben!
Alle opties hebben voor-en nadelen. Je bent niets verplicht. Het is belangrijk om te kiezen wat het beste bij jou past op dit moment in jouw situatie. Sterkte morgen!
Dank je wel. Heb zo naar geslapen, pure stress. Ik had gehoopt vandaag de controle te hebben dat alles leeg was maar helaas lost mijn lijf het nog niet op. Ik hoop dat ze vandaag wel kunnen zien dat het al minder aan het worden is(. Sat het aan het afbreken is) En toch ( en dat vind ik t ergste) hoop ik op een wonder. Terwijl ik rationeel weet dat dat niet kan. Ik wil wel nog een keer hcg laten prikken om te zien of dat wel goed daalt ( volgens de testen namelijk totaal niet, maar die geven geen waarde weer natuurlijk)
Net geweest. Vruchtzakje is inderdaad leeg ( goh) en de echoscopiste had zich njet ingelezen want sie deed heel Enthousiast toepen “ we gaan kijken hoe ver je bent hè!” Nou ja nee dus. Nu afwachten op telefoontje verloskundige .
Ja dat was echt heel lullig. De zoveelste pijnlijke vergissing daar. Volgende x ga ik naar een andere praktijk