Urinetests kunnen boven een bepaalde HCG-waarde geen hoge waarden HCG meer onderscheiden van een lagere waarde; op een gegeven moment wordt de streep gewoon niet meer donkerder. Jouw HCG was bij de vorige meting nog boven de 7000, dus het is niet zo vreemd dat de test nog donker is en het wil niet zeggen dat je HCG niet daalt; dat doet het waarschijnlijk wel.
Beetje jammer ja want het stond er wel gewoon toen ze even goed keek. Ze bood haar excuses ook netjes aan maar toch was t pijnlijk. Wat Mn testen betreft, dat die nog positief zijn had ik wel verwacht idd want mijn hcg was goed hoog vorige week. Ik had alleen de ijdele hoop dat het net als elke 48 uur verdubbelen ook elke 48 uur halveren zou, en dat Mn testen dan wat lichter zouden zijn. Uiteindelijk maakt t ook niks uit, het blijft een heel naar iets deze situatie en het duurt zolang het duurt. Wel voel ik mijn buik meer vandaag en heb ik meer bruinverlies maar dat kan komen omdat ze me behoorlijk te grazen nam met de echo.
Hè Izzie wat een muts... Hoop voor je dat de toenemende buikpijn en bruin een teken is dat het op gang begint te komen. Nu je zeker geen hoop meer hebt wil je er ook gewoon een keer klaar mee zijn. Ik denk dat het hcg misschien ook wat sneller gaat dalen als het er eenmaal uit is. Ik heb besloten niet te testen, heb op de echo gezien dat ik helemaal 'schoon' ben dus wacht maar gewoon rustig mijn volgende menstruatie af.
Ze worden eindelijk lichter. T zal vast niet lang meer duren eer het echt los komt nu. Het is goed geweest zo. Vind t echt super verdrietig die rottige lichte test maar tis echt klaar zo
Dat de test lichter wordt is al een ‘goed’ teken. Ik hoop dat het snel doorzet en jullie dit een plekje mogen gaan geven.
Dat is al aardig snel dat je test nu lichter word, hoe rot het ook is, hoe eerder je weet verder kunt. Ik ga vanmiddag nog een x testen in de hoop dat na 1 week de test ook lichter word. Ik moet pas dinsdag voor de controle of ik schoon ben of niet. De echo zal het weten
Nou heel snel vind ik het niet, het vruchtje is ergens begin week 6 al gestopt met ontwikkelen, en ik zou nu rond de 9,5 weken zijn zo’n beetje, en t zit er nog steeds in. Ik ga er vanuit dat het nu echt niet lang meer zal duren eer het vanzelf kos komt. Ik denk det je met de cytotec langer hcg houdt omdat je abrupt een einde maakt aan de zwangerschap die tot dan toe nog aanwezig is en met afwachten breekt het vanzelf langzaam af. Aan t eind van de streep denk ik dat je op het zelfde momenten weer negatieve testennhebt alleen met cytotec ben je het vruchtje al eerder kwijt.
Ja okee daar heb je een punt. Bij mij was het vruchtje ook gestopt met 6,5 week anders zou ik nu 11 weken zijn. Van die cytotec tabletten heb ik de eerste 3 dagen alleen een bloedstolsel verloren. Nu alleen af en toe met afvegen roze licht bloed wat me dus echt onzeker maakt of ik nou alles kwijt ben of dat het nog moet komen. Verschikkelijk hé die onzekerheid
Hier helaas 6 weken met een dood vruchtje rondgelopen. Toen een curretage gehad. Heb ik totaal 5 curretages gehad eb 2 andere ok’s In mn baarmoeder en geen verklevingen..
Wat fijn dat de curretages bij jou geen akelige verklevingen hebben opgeleverd. Heb je er zelf voor gekozen om een curretage te ondergaan @zonnetje2015 of hebben ze dit vanuit de gyneacoloog of verloskundige aangeraden? Of kwam er gewoon echt niets op gang? Het lijkt mij toch dat als mijn hcg echt zo ver af neemt dat mijn testen echt lichter worden dat het toch vanzelf los komt of kan t dan alsnog blijven zitten??
Er kwam echt niks op gang. Vandaar het advies van het zkh tot curretage. Andere keren heb ik er mede zelf voor gekozen
Waardeloos zeg. Nou ik hoop dat ik er delf vanaf kom, zo niet dan kies ik toch voor curretage denk ik.
Ah nee, @Izzie7676 ik lees nu pas het verdrietige nieuws!! Wat vind ik dit ontzettend k.u.t voor je! Hele dikke knuffel xx