Ik heb daar zelf best behoefte aan, je begrijpt mekaars angsten toch beter. Ik wil wel een besloten groep, dat niet iedereen mee kan lezen. Ik kijk even hoe of wat, dus als mensen zich willen aanmelden hoor ik het wel!
Ik lees net dat het niet meer kan helaas. Als het voor anderen een probleem is kunnen we via fb, anders hier maar is het wel openbaar!
Ik wil wel mee kletsen kom helaas ook uit izzie der groepje. Heb wel gehoord dat het niet meer kon 'besloten' vroeger was dat wel mogelijk.
Ja jammer, ik vind het wel fijn als je alles met een select clubje kan delen. Maar meeste stemmen gelden, dus mochten er meer mensen zijn moeten we maar eens kijken wat iedereen wil
Aan de andere kant vond jk het zo fijn om tr lezen dat ik niet de enige was met het gevoel van falen en angst enzo, denk dat dat voor heel veel dames in onze situatie toch heel fijn is om ook aansluiting te vinden bij een openbaar groepje. Ik was heel erg op zoek naar informatie, en vond dat echt een troost. Facebook wil ik op een later moment misschien wel maar voor nu nog niet
Is toch goed! We kunnen later altijd nog overstappen, zal ik alvast een groepje aanmaken? Ik post zo even de naam, kan je makkelijker zoeken.
Herhaalde miskramen club, lekker catchy he? Voor ieder die dit leest, je bent van harte welkom! How more the merrier♥️
@YellowEyes en @TigerAngel7 en @Floor32 zouden jullie het ook fijn vinden mee t kletsen? Geen verplichting!
Ja hoor alleen werd net uit ziekenhuis ontslagen heb net een curretage achter de rug. Ik ga nu even kijken
Vanmiddag is het allemaal los gekomen en ben ik t vruchtje verloren. Was flink pijnlijk en veel groter dan ik dacht maar het is er uit. Hopelijk is alles er uit en stopt t vloeien ook snel.
Goed dat het achter de rug is @Izzie en @TigerAngel7. Nu een plekje geven en weer verder... Izzie, het doet inderdaad even flink zeer hè? Bij mij 1,5-2 uur echt hele heftige krampen, op een gegeven moment brak het zweet me uit... Denk dat we echt wel even een voorproefje van weeën hebben gehad...
Ik heb al kinderen en ze zijn echt te vergelijken met de weeen tussen 4 en 6 cm, of naweeen. Zelfde gevoel, ik herkende en herinnerde me het gevoel direct. Het was echt onverwacht heftig. Ik dacht echt omdat ik al twee dagenn flink bloedverlies had dat ik het vruchtje en alles al in delen kwijt was, dat het opgelost zou zijn ofzo. Nou mooi niet. Maar zo zeer als het vanmiddag deed, zo stil is het nu in Mn buik. Echt bizar. Vond ik na Mn bevallingen al zo ontzettend vreemd, zoveel geweld en dan is het kind er en zomaar helemaa stil in dat lijf. ( op de naweeen na dan) Krachtig ding, zo’n baarmoeder