Geen curettage of pillen maar gewoon wachten op miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Izzie7676, 6 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Streepje wordt lichter zie ik. Ik heb beide keren 2x per week getest tot aan een negatieve test.
    Bij mij hielp het om het een HCG test te noemen. Een test om te controleren of je HCG in je urine hebt. Alleen was het nadeel dat toen ik weer zwanger was, ik moeite had om dat te herkennen. Maar wie weet had ik dat ook gehad als ik de test niet HCG-test was gaan noemen. Uiteindelijk is het wel goed gekomen met dat erkennen hoor! Ik heb een echo gezien, meerdere keren het hartje gehoord en voel de kleine zelfs al af en toe bewegen. Ik moet toegeven dat er iemand zit daarbinnen! ;)

Izzie7676 vindt dit leuk.
  2. Equivoque

Equivoque Fanatiek lid

9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Hm, ik heb niks van een placenta kunnen herkennen. Heeft de rest dat ook gezien?
    Vraag ik me toch af of dat dan ook de reden is geweest van de miskraam, dat de placenta niet goed is aangelegd? Of was ik dat toch niet ver genoeg voor (groei is vlak na 8 wkn gestopt)?
    Nog wel nagevraagd aan de gyn maar die verwachtte bij deze termijn ook niet echt een herkenbare placenta.

3. Justbelieve2

7 jan 2018
    82
    49
    18
    Vrouw
    Ik heb de verloskundige gebeld, ze gaf aan dat het wel door zet ook met ibuprofen. Ze kan niet zeggen of dit het was, soms vind je ook niets.
    Ik blijf nog af en toe naweeen. Bloeden lijkt minder. Dinsdag heb ik een echo. Zou het dan toch weg zijn??
    Ik merk dat ik toch iets als bevestiging had willen zien.
    Zo zie je maar weer, het is bij iedereen anders.
    Wachten jullie je cyclus nog eerst weer af?

4. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    @Raket78 wat mooi dat je het hebt begraven. Ik zelf heb dat niet gedaan , ik heb geen hartje gezien dus voor mij voelde begraven net een stapje te ver. Had ik een hartje gezien dan had jk het zeker wel gedaan.

Ik denk dat de hoeveelheid weefsel die ik een uur na t vruchtzakje verloor wellicht placenta weefsel is geweest, het waren echt twee aparte duidelijk te onderscheiden onderdelen. Ik heb het zelf ook uit de wc gevist en afgespoeld, dat ging eigenlijk heel instinctief.

@Equivoque het zou zomaar kunnen dat jr alles wel kwijt bent hoor, wacht gewoon de echo af en let inderdaad op bloedverlies en ineens meer pijn of koorts

5. Equivoque

Equivoque Fanatiek lid

9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Denk dat je @Justbelieve2 bedoelt? Ik heb de echo de dag na de mk al gehad en was schoon, dus ben zeker alles kwijt. Alleen geen echte stukjes weefsel herkend, dus of het is er meteen met het vruchtje al uitgekomen of het was niet goed aangelegd... Dat vroeg ik me namelijk af

6. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ja excuus , ik noemde de verkeerde naam

7. Justbelieve2

7 jan 2018
    82
    49
    18
    Vrouw
    Plop.... en daar lag het. Helemaal intact met placenta. Ik vond het vrij groot. Heb het niet super goed bekeken. Als ik er echt wat in zag, dat zou ik heel moeilijk vinden.
    Ben er echt van onder de indruk. Blij, opgelucht maar ook heel verdrietig.

Hopelijk is nu alles schoon

Izzie7676 en Equivoque vinden dit leuk.
  8. Equivoque

Equivoque Fanatiek lid

9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Behoorlijk indrukwekkend hè?
    Fijn dat je het achter de rug hebt, dat maakt het toch makkelijker om het af te kunnen sluiten.
    Sterkte!

Justbelieve2 vindt dit leuk.
  9. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw

Hè wat een opluchting dan toch hè. Niet leuk maar wel goed. Nu herstellen*knuffel*

10. Nonamenononsense

Nonamenononsense Bekend lid

16 mrt 2018
    839
    242
    43
    Vrouw
    Ik had deze keer ook een heel herkenbaar vruchtzakje. Vorige 3 keren niet dus was he confronterend. Heb er ook niet goed naar gekeken, ik kon het niet. Als daar iets herkenbaars in had gezeten had ik het even niet aan gekund. Ik ging nu al zo stuk, omdat het zo een mooi intact vruchtzakje was.
    Ik hoop dit nooit nooit nooit meer hoeven mee te maken. Wij hebben het vandaag begraven, vorige 2 keren ook gedaan. 1x niks gehad. Om te begraven.

Izzie7676 vindt dit leuk.
  11. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    725682B2-9E68-4DED-AE6D-E30247EE7DB5.jpeg

Zo goed als negatief. Tis nog een tuur test, ik blijf Nog door testen tot ie echt wit is, ik verwacht morgen. ( ook wel handig. Als ie ineens oploopt weet ik dat ik de gyneacoloog moet bellen, misschien ook handig voor jullie om even goed door te testen)

Springboon, TigerAngel7 en Nonamenononsense vinden dit leuk.
  12. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Test je ook met die van de action Izzie?

Ik moet echt 1x in de week testen ivm nog te hoge hcg hormoon.

13. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ja ik test met de action testen, die werken hier prima voor.

14. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    wat fijn @Izzie7676 dat het vanzelf is losgekomen..
    hoe voel je je nu?

@REST.. ook een digi knuffel.. het is indd best confronterend, en beangstigend.. nogmaals sterkte en knuff

Izzie7676 en Nonamenononsense vinden dit leuk.
  15. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw

Goed. Opgelucht, trots, verdrietig maar het gaat helemaal goed komen. Ons kindje komt er vast wel.

En ik kom nog regelmatig gluren hoor, bij jullie. Jullie zijn toch mijn groepje

Justbelieve2 en Springboon vinden dit leuk.
  16. Justbelieve2

7 jan 2018
    82
    49
    18
    Vrouw
    Bleven jullie na het verliezen van het vruchtje ook nog flink vloeien ?

17. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ik heb nog wel bloedverlies maar bij lange na niet zoveel als het was. Het is licht rood , slijmerig ( en het was echt als bloedneusbloed, donkerrood en heel vloeibaar stroomde het er uit) en net zoveel als dag 3 a 4 van mijn menstruatie.

Bij het plassen vind ik elke keer nog wel stolsels en kleine beetjes weefsel, maar niet op Mn maandverband ( ow wat haat ik maandverband, zo goor maar wat moet dat moet)

Als ik mijn maandverband niet bij elke keer plassen zou verwisselen dan zou ik denk ik een hele dag met 1 verband kunnen doen qua hoeveelheid .

Veel tmi en gore details maar ook hier was ik zelf naar op zoek, misschien stelt het anderen dan ook gerust als ze lezen dat dit op dag 3 na het verliezen van t vruchtje nog kan.

Mijn verloskundige zei zolang je niet ineens heel hevig ( zoals tijdens de daadwerkelijke miskraam) gaat vloeien, je geen nkoorts hebt, geen ernstige krampen hebt, en het bloedverlies niet stinkt je er in feite van uit kunt gaan dat t goed zit, en ze zei me dat ik altijd mocht bellen bij twijfel.

18. Justbelieve2

7 jan 2018
    82
    49
    18
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie. Het is inderdaad fijn om ervaringen te delen. Ik heb nu meer bloedverlies nadat ik het vruchtje ben verloren. Dik bloed, wat met plassen eruit komt. Daarbij nog wat weefsels. Ik vond het nog vrij veel, maar als ik het internet mag geloven dan hoort dit erbij. Het stroomt er nu ook weer niet uit.
    IK denk dat ik na dinsdag, want dan heb ik de echo een test ga doen.
    Pfff. ik heb nog steeds de beelden van het verliezen van het vruchtje op mijn netvlies staan. Ik vond dit nog best wel groot. Gelukkig heb ik deze week vrij gekregen om tot rust te komen....
    Ik vind het wel weer spannend voor een volgende zwangerschap.
    Wachten jullie nog eerst weer een cyclus af? Of gaan jullie er meteen weer voor?

19. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Wij gaan er meteen weer voor. Ik ben de jongste niet en ik ga er van uit dat ik pas zwanger zal raken als mijn lijf er klaar voor is.

Wat je bloedverlies betreft, het klinkt wel normaal en herkenbaar. Mocht je twijfelen dan moet je echt gewoon bellen.

YellowEyes vindt dit leuk.
  20. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    #160 Jolicoeur, 26 mrt 2018
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2018
    ik heb voor het verliezen van het vruchtje nauwelijks gebloed. Had alleen wat oud bloed met wat stolsels. Toen het vruchtje eruit kwam leek het bij mij een groot open wond en kon wel de eerste twee dagen om het uur me maandverband verschonen. Wat Izzie ook aangaf ben ik daar geen voorstander van maandverband, je voelt het lopen zo vies.... Helaas mag je geen tampons gebruiken.
    Wij gaan ook gelijk door ondank dat er werd gezegd even een keer je menstruatie afwachten. Gelukkig heb ik donderdag nog wel een controle om te kijken of ik nu schoon ben, hopelijk willen ze kijken of er alweer iets klaar staat.

Springboon, YellowEyes en Izzie7676 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina