Hoi dames, ik heb een vraagje. Woensdag had ik heel licht bloedverlies, gister avond wat meer en vanmorgen kwam het er uit lopen. Nu heb ik geen buikkrampen en de verloskundige vertelde me dat het in mijn geval nog steeds 2 kanten op kan gaan. Ik ben nu 6 weken zwanger en volgende week woensdag heb ik een vroeg echo. Wat voelde jullie bij de miskraam en hoe verliep deze?
Ik kreeg een dag van tevoren de gedachte dat het niet goed zat. Daarna die avond een druppel bloed. Ik was toen 6 a 7 weken zwanger. De dag daarna barste het los en lag ik verkrampt op de bank. Ik vond het best pijnlijk en het was ook niet alleen bloed dat eruit kwam. Ik hoop voor je dat het niet mis blijkt te zijn. En anders sterkte gewenst.
Bedankt voor je reactie. Ik heb geen buikpijn of krampen of het gevoel dat er iets niet klopt. Dat vind het rare hiervan....
Wat een nare situatie voor jou.. ik denk dat je pas echt duidelijkheid hebt als je de echo ziet. Zaten er ook stolsels in jouw bloed?
Al mijn miskramen verliepen anders, drie ervan zag jk aankomen omdat mn testen afliepen. Ik had toen bloed en daarna ook krampen. Mijn andere waren Ma’s die vastgesteld werden bij een echo. Ik zou een echo vragen, ze kunnen met dit termijn wel wat zien. Sterkte, het kan twee kanten op!
Hier bij 7 miskramen hele erge krampen en véél bloed. Zulke krampen dat ik alleen in foetushouding kon liggen puffen. De 8ste was een missed abortion met 12wk en toen ben ik gecurreteerd. Ik zou ook een echo laten maken als ik jou was.
Ik kreeg een paar dagen van te voren bruin verlies en dat werd steeds erger naar bloed met stolsels. Daarna lichte weeen binnen 24 uur.
Ik heb eigenlijk alleen bloed tot net. Er zat een bloedpropje/stolsel ofzo maar zag er niks raars in. In ieder geval geen buikkrampen. Woensdag heb ik een echo
Het enige wat je in zekerheid zou kunnen brengen is een echo. Ik heb nu 2miskramen gehad en bij beiden geen bloedverlies en krampen gehad zelfs de symptomen liepen bij mij niet af.
Ja dat is het zeker, de eerste keer heeft het 2 weken geduurd voor het los liet op natuurlijke manieren en nu heb ik cytotec tabletten gehad maar vraag me af of dat voldoende is. 20 maart weet ik het zeker of ik 'schoon' ben
@TigerAngel7 wat naar zeg! Hoop dat je 20 maart een goede uitslag krijgt. Ik mag woensdag voor de echo!
Ja dat hoop ik ook, zodat we snel weer een nieuwe ronde kunnen beginnen. Oh ook spannend hoop dat je een goede echo hebt. Succes!
Sorry voor mijn late reactie. Op de echo was niks meer te zien. Afgelopen woensdag een zwangerschapstest gedaan en deze was negatief! Volgens de vk dus een volledige miskraam!
Ik heb er "vrede" mee. Ben wel zo nuchter dat ik denk liever nu dan over 40 weken! Maar het blijft wel verdrietig als ze het vertellen! Nu gaat het weer....
natuurlijk is dat ook zo, maar evengoed altijd rot inderdaad. Gelukkig dat het weer met je gaat. Liefs