27-06 heb ik mijn mirena laten verwijderen. 28-06 gelijk ongesteld tm 2-7 En 20-7 weer ongesteld dus cyclus van 22 dagen??? Tm 25-7 was ik ongi.. Ik had 30-7, 31-7, 1-8 en 2-8 vruchtbare afscheiding. Er zijn wel wat dingen waardoor ik zwanger denk te zijn! Gezien mijn vorige cyclus zou ik de 11e kunnen testen. Maar omdat mn cyclus kort was weet ik niet of ik dat nou wel moet doen. Wat zou jij doen??
ik zou uitgaan van 14 dagen na je vruchtbare afscheiding. ik heb deze maand ook ineens van een regelmatige cyclus van 30-31-32 dagen ineens een cyclus van 26 dagen gehad en werd prachtig ongesteld op de 26e dag (exact 14 dagen na de eisprong). Je berekening begrijp ik niet helemaal, maar ik begreep van mijn HA dat de meeste vrouwen 14 dagen na eisprong ongesteld worden.
ja, mijn cyclus is ook korter geworden, maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik m pas echt ben gaan bijhouden sinds er een kinderwens is. Ik dacht altijd al dat hij onregelmatig was, maar bij navraag bij de huisarts is een cyclus regelmatig als hij schommelt tussen de 27 en de 31 dagen. Omdat je eitje soms eerder gerijpt is, springt ie eerder. Ik heb alleen al in geen jaren meer een spiraaltje. In jouw geval kan het goed zijn dat je cyclus korter is (22 dagen) omdat je nog niet lang van de spiraal af bent. door de hormonen is je cyclus misschien wat van slag waardoor je onregelmatig bent. Ik zou als ik jou was wachten tot 14 dagen na je eisprong, testen en als de test negatief is dan wachten tot je ongesteld wordt.
Oh ok.. Weet ik dat ook weer! Ik had het voor het spiraal ook. Altijd wel een kortere cyclus gehad. Dan zou ik begin volgende week kunnen testen... Toch?
Hoi! Zit met hetzelfde, mijn afgelopen cyclus was ook 22 dagen, 19 tot 24 juli ongesteld geweest. Heb 1 en 2 augustus rozig slijm verloren. Dus dat was mijn eisprong (denk ik). Als ik altijd een cyclus van 22/23 dagen zou hebben, is mijn eisprong omstreeks 26/27/28 juli geweest, en kan dat van 1 en 2 augustus innestelingsbloed zijn geweest. Dus ik heb geen idee wanneer ik kan testen, wanneer ga jij testen? En heb je ook kwaaltjes? Groetjes!
Ja als ik me kan inhouden de 15e denk ik.. En anders donderdag de 11e omdat ik dan gezien mijn cyclus ongesteld zou moeten worden! Maar gezien de vruchtbare afscheiding (30-07 tm 2-8) denk ik de 15e
Spannend he!! Hihi kan ook niet wachten om te testen. Denk dat ik morgen een testje ga wagen. Succes! ;;
Spannend!! Ik probeer mezelf nog in te houden, de kans is groot dat de test hier toch nog negatief is dan.. Zo vroeg.
Ja dat is ook wel zo. Het is wel erg vroeg. Als mijn cyclus 22 dagen is kan ik morgen testen, is hij 28 dagen dan kan ik de 16e testen. Misschien moet ik ook nog maar even wachten, het is ook erg spannend, en durf ook niet zo goed eigenlijk. Heb je kwaaltjes?
Ja.. Moe moe moe.. Al een paar dagen krampen en sinds gisteravond gevoelige borsten.. Jij? Ik probeer maar zo lang mogelijk te wachten, miss dit weekend testen samen met mn vriend.
Pff wat een krampen hier.. Niet erg pijnlijk maar wel goed aanwezig in de baarmoeder! Ik wil testen. Ik wil testen! Verder nog geen tekenen van ong.
Spannend zeg!! Wat kun je je dan moeilijk inhouden om te testen he?! Ik ga proberen me in te houden tot volgende week. ik heb verder geen kwaaltjes, behalve af en toe misselijk en gevoelige borsten.
Zeker hihi.. Hier echt krampen en gerommel in mn baarmoeder, er gebeurt van alles.... Maar zou ook ongi kunnen zijn !!
Nou hier een verschijnsel die ook bij mijn vorige zwangerschap duidelijk aanwezig was. Oooooooontzettend veel witverlies, jeetje wordt met het uur erger! Jakk ..