Dag dames, Ik heb even een vraag. Ik heb ruim 4 maand geleden mijn koperspiraal eruit laten halen, lees is zonder hormonen. De cylcus zou er niet door in de war raken, echter ik ben nog steeds niet ongesteld. Ook niet zwanger helaas. Ik test wel met ovu testen maar geen eisprong te vinden.. Is het mogelijk om toch zwanger te raken als er geen cyclus is?? Zijn er hier dames die ook geen cyclus hadden maar wel zwanger zijn geraakt?? Of soort gelijke situatie? Ik hoor graag jullie ervaringen en ben heel benieuwd of het dan toch mogelijk is om zwanger te raken.
He meid ik zou even naar de ha gaan als ik jou was, het is zeker niet gek om dat na 4 mnd even te doen. Misschien is het normaal maar dan heb je iig zekerheid. Hoe was je menstruatie voor het spiraal? Ik heb deze ervaring niet gehad dus aan ervaringsverhalen kan ik je niet helpen
Ik ben in september 09 gestopt met de pil en werd ook maar niet ongesteld! Uiteindelijk naar de ha gegaan die mij weer doorstuurde naar de gynaecoloog. Daar werd bekend dat ik PCO heb, en dus zou gaan beginnen met chlomid. Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar wonder boven wonder, was ik zwanger! Zonder ongesteld te zijn geweest... echt een wonder. Maar ik zou dus even langs de HA gaan meid!
Toevallig ben ik vorige week naar de ha gegaan. Die kon het niet verklaren. voor die koperspiraal was mijn cyclus goed.. De ha wuifde het weg en zij geef het nog 1 maand en dan naar de gyn. Maar als dat nou de enige klacht was, ik heb sinds die spiraal pijn, steken en kramp na de sex. Nooit gehad daar voor. Dus eigenwijs terug naar ha en een verwijzing gevraagt voor de gyn. Kan over 3 weken terecht. @MissT, Begrijp ik dat je nog voor de Clomid zwanger ben geraakt? Super zeg. Er is hoop voor me haha. Al maak ik me wel zorgen. Zo'n pijn heb ik nooit gehad. Ben bang dat die spiraal verkeerd geplaatst is destijds (huisarts deed het zelf, liep te klungelen).
Heey! Nou, ik heb misschien wel een heel goed verhaal voor je!! Ik ben begin december gestopt met de pil. Ook ik was na 2/3 maanden maar begonnen met ovulatietestjes in de hoop mijn ei te vinden. Vond deze niet. Eerste week van mei werd ik eindelijk ongesteld!! Ik was zó blij! (was inmiddels ook al in het ziekenhuis geweest, en er kwam uit dat ik waarschijnlijk PCO heb, hiervoor moest ik eigenlijk de 28e van deze maand terug komen). Maar op 1 juni had ik een positieve ovulatietest en jahoor...gisteren had ik een positieve test in handen!! Ik kan het nog steeds niet geloven, zo apart!!! Vooral omdat de gynaecoloog tegen mij had gezegd dat ik daar maar niet te veel mee bezig moet zijn, omdat de kans veel te klein was! Hopelijk wordt je hier een beetje blij van! x