Hoi! Ik ben net bij de gynae geweest omdat ik eigenlijk niet wijs wordt van men eigen cyclus. Ik heb vorige week van 8 tem 11 mei gebloed maar raar genoeg 20 tem 24 april ongeveer ook... beide keren eigenlijk hetzelfde. Ik heb een tijdje niet meer met zwanger worden in mijn hoofd gezeten waardoor ik dus ook niet weet wanneer ik mijn echte ms zou moeten krijgen. De Gynae wist mij daarnet dus wel te vertellen dat ik gewoon geen cyclus heb, en dat dit komt door de PCOS (ik wist al van de PCOS) Maar vreemd genoeg heb ik niet meer info gekregen dan dat, ik was ook even zodanig in de war dat ik niet verder doorgevraagd heb. Heeft iemand hier ervaringen mee? Wat moet ik hier nu mee? :/ Zelfs al zou ik niet zwanger willen worden, zou de gynae toch met een of andere oplossing moeten komen, of niet? Thanks xxx
Hey! Jammer dat de gyn je niet meer uitleg heeft gegeven . Heb je wel een vervolgafspraak? Kom anders in het pcos forum Je even voorstellen! Dan kan je vast antwoord krijgen op je vragen, hoewel niet elk traject hetzelfde verloopt natuurlijk.
Het thx voor je reactie, zal daar eens kijken! Nee nog niet, maar ben van plan hem hier toch nog eens over te bellen