Ik weet niet of ik hier op het goede topic zit, maar hier mijn verhaal en een vraag: Ik ben een jonge meid van 23 jaar en heb mijn pil (neocon) nu zo'n 8 jaar geslikt.. Gestopt op 25 juni ivm een kinderwens.. Mijn pilvrije bloeding gehad en daarna aan de slag.. Na 35 dagen nog geen ongi en naar de huisarts ivm buikpijn en veel hoofdpijn.. Kreeg provera om mijn cyclus weer te resetten.. op dag 42 eindelijk na 10 dagen provera ongesteld.. Nu zit ik op dag 39 en nog steeds geen ongi.. Heb ovu testen gedaan, maar had elke dag 2 strepen? Zo vaaaag.. Nu al 4 zwangerschapstesten gedaan waarvan 2 zwak positief.. vandaag gestest en echt negatief.. Dus niet zwanger,,, Maar heb nu sinds een week flinke hoofdpijn en buikpijn, dus morgen naar de huisarts. Ik heb op mijn 16 en 18e een uitstrijkje gehad omdat ik tijdens mijn pil gebruik steeds tussendoor ongi werd.. Is het raar als ik een doorverwijzeing vraag naar de gynaecoloog? Sorry voor het hele verhaal.. Gr naatje
Ik vind het nog wat vroeg, kan best zijn dat je gewoon moet ontpillen, kan ook wel een paar maanden duren. Ik vind het al raar dat je zo snel provera kreeg, kreeg ik pas van de gyn na 8 maanden. Het heeft ook weinig zin, je lichaam moet het toch zelf gaan doen. Die ovutesten waren echt positief, dus allebei de strepen even dik? Kan ook zijn dat je zwanger was, aangezien je ook vage positieve zwangerschapstesten had (ligt ook een beetje aan het merk, ik weet 1 merk die wel eens vals positief aangeeeft). Als je dan nu negatief test, kan het zijn dat je een miskraam gaat krijgen. Mocht je echt erge buikpijn hebben, kan je even een echo laten maken. Maar het kan ook bij ontpillen horen. groetjes, Snoopy
Meid ik herken je verhaal helemaal. Bij mij bleek het pco te zijn, ik wil je niet bang maken hoor. Ik had ook net als jou altijd positieve ovu testen en vaag positieve zw testen. Dit komt bij mij door mijn hoge lh hormoon. Maar je zou ook nog heel pril zwanger kunnen zijn, misschien even bloed laten prikken. Liefs Demi