Ik ben heel benieuwd wie van jullie ervaring heeft met rubber tegels in de tuin om bijv een speeltoestel heen. - welk merk of waar gekocht? Wij hebben al een tijdje een speeltoestel, maar overwegen daar nu toch een extra rand met rubber tegels omheen te doen. Onze jongste klimt nl fanatiek, maar helemaal gerust zijn we er eigenlijk niet op.
Ik heb ze via een vereniging gekocht, die nog wat over had. Geen idee welk merk. Ben er wel blij mee, zo onder de glijbaan.
Via marktplaats. Sommigen moesten schoongemaakt worden, maar ik ben er erg blij mee en tegen een fractie van de nieuwprijs. Welk merk, ik heb geen idee. Voor mij is een rubber tegel een rubber tegel. Wel heb je verschillende maten en diktes en wij hebben die van 10 cm dik.
Dank voor jullie reacties! Zo te lezen zijn ze ook goed via marktplaats te vinden. Goede tip over de dikte! Ik ga eens op onderzoek uit!
wij hebben "shock pads" onder ons kunstgras liggen. zelfde effect wat je je wel moet realiseren, wat ik me niet realiseerde (en ik denk dat voor rubber tegels hetzelfde geldt), is dat kinderen heel erg STATISCH worden van plastic speeltoestellen en rubber/kunstgras
ik zou wel kijken of je rode of groene bovenlaag of tegels kan nemen aangezien onze ervaring is dat zwart met een tuin op het zuiden wel pijn doet aan de voeten in de zomer