Onze zoon wordt in feb 3 maar hij is elke ochtend al om 6 uur wakker! Wij zijn hier niet echt blij mee natuurlijk en willen graag dat hij wat langer slaapt maar dat doet hij dus niet. Nou zag ik zo'n lampje met een konijntje dat slaapt of wakker is. Helpt dit? Hij is namelijk nogal prijzig! Groetjes!
Ja hier helpt die heel goed. Ik heb de reiswekker van kidssleep die is wat goedkoper en is met een schaapje. Batterijen gaan een paar maanden mee. Hier werkt het heel goed, na een duidelijk uitleg was het vanaf dag 1 goed. voordeel van kidssleep is dat je ook zonder Wekgeluid het kan aanzetten. Ik heb het geluid altijd uit, slaapt mijn zoon eens uit dan wordt hij niet wakker van de wekker en hij roept me altijd als het schaapje loopt op de wekker. Hier was het geen miskoop dus
Het is niet de wekker die werkt maar gewoon iets wat hem duidelijk en simpel laat weten wanneer hij uit bed mag. Wij hebben aangeleerd hoe de wijzers staan als het half 8 is... Werkt ook Maar kindsleep is gewoon tja.. Leuker
hier werkt het konijntje goed! Soms kan hij niet wachten en roept hij alsnog. Maar wij zijn daar zelf niet zo consequent in.. We gebruiken hem sinds dat de kleine 2,5 jaar was. Perfect!