Voel me niet meer zwanger

Discussion in 'Zwangerschap' started by Dani27, Jan 15, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dani27

Dani27 Bekend lid

Aug 17, 2013
    670
    3
    18
    Hoi dames,

Ik heb sinds 3 dagen geen symptomen meer.
    Geen pijn in mijn borsten, niet misselijk en geen menstruatiepijn meer wat
    Ik dus dagelijks had.

Moet ik me zorgen maken of is dit normaal?

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik heb vanaf 12 weken tot 25 weken ook nauwelijks symptomen gehad, dat wil helemaal niks zeggen.

Probeer er maar van te genieten want je gaat echt nog genoeg symptomen krijgen als je verder in de zwangerschap bent en het is algemeen bekend dat het 2de trimester het fijnste trimester is omdat je je dan weer een beetje jezelf voelt en energie hebt.

3. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

Oct 4, 2012
    5,965
    3
    0
    Nee hoor, is hartstikke normaal. 2e trimester is (bijna) altijd probleemloos. Eerste en 3 trimester is het altijd wat zwaarder. Geniet er nog lekker van.

4. Dani27

Dani27 Bekend lid

Aug 17, 2013
    670
    3
    18
    Dankje drieka
    Doordat ik niks meer voel kan ik me niet voorstellen dat er iets in mn buik zit..

Is dat raar?

5. Drieka

Drieka Niet meer actief

Nee helemaal niet!! Heb zelf ook een periode gehad dat ik me niet zwanger voelde ondanks dat ik wel snel al een echte buik had.
    Maar geloof me, dat komt echt nog terug :D
    Momenteel voel ik me een grote zwangere olifant die de hele dag waggelt en allerlei pijntjes heeft :(

6. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

Mar 6, 2013
    3,166
    2
    38
    Zoetermeer
    ik had het ook... Het is wel normaal dat je kwalen in het 2de trimester afnemen...

Mijn borsten doen ook geen pijn meer.. maar volgens mij groeien ze nog elke dag.. Wat een kanonnen zijn het inmiddels :D

7. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ben blij, ik had gehoopt eindelijk eens een grote cupmaat te krijgen maar het is helaas maar 1 maat gegroeid dus het is nog niet veel :D

8. Dani27

Dani27 Bekend lid

Aug 17, 2013
    670
    3
    18
    Jullie stellen met wat gerust haha

Het stomme is dat ik dan ga denken: hm misschien is het wel een voorgevoel

En ik maakte me eerst zorgen omdat ik elke dag buikpijn had en nu ik al 3 dagen geen last heb, maak ik me daar weer zorgen over..

Zucht

9. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik herken je gevoel wel hoor, ben zelf ook echt een zenuwpees op dat gebied en heb me ook af en toe wat gek zitten maken maar kijk, ik ben de 30 weken alweer gepasseerd en ons ventje loopt zelfs voor op groei.
    Alleen jammer dat hij zo eigenwijs is om continu in stuit te blijven liggen maar ja, dat eigenwijze heeft hij dan van mij :D

10. Tess83

Tess83 Actief lid

May 22, 2011
    283
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik snap je onzekerheid, maar ik zou graag willen zeggen: Meid geniet!

Hier van 6-24 weken aan het spugen geweest, daarna bekkeninstabiliteit gekregen, waardoor ik al 4 weken thuiszit en sinds 3 weken gewoon weer aan het spugen!! Ik heb deze zwangerschap geen week gehad die 'normaal' voorbij ging, dus probeer ook te genieten van het feit dat je je goed voelt en er toch een kindje in je buik groeit!

Succes! :)

11. Linky

Linky Fanatiek lid

Jun 12, 2014
    3,487
    172
    63
    Female
    Heel herkenbaar hoor! Dat hoort allemaal bij het tweede trimester.
    Bij mij namen alle symptomen af tussen week 9 en 10. En als je dan nog geen buik hebt, nog geen bewegingen voelt en je krijgt weer meer energie, voel je je helemaal niet zwanger meer.
    Maar dat komt wel weer hoor! Als je dat beseft, kun je nu misschien maar beter wat gaan genieten. :)

12. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    1,035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ik herken het heel erg; met 11 weken had ik geen kwalen meer en pas met 20 weken kreeg ik een buikje en voelde ik de baby. In de weken ertussen was ik bang dat ik me alles had verbeeld! Dat is echt normaal, en idd hoe moeilijk ook: probeer te genieten.. Inmiddels is er geen seconde meer dat ik me niet enorm zwanger voel en wou ik soms dat ik die skippybal even thuis kon laten!!! ;) Het is ook nooit goed met ons vrouwen ;)

13. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

Jun 28, 2014
    1,887
    1,011
    113
    Female
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ik zat met 15 weken huilend bij de vk omdat ik me dus niet meer zwanger voelde.... Nou, zie mijn banner ;)

14. Dani27

Dani27 Bekend lid

Aug 17, 2013
    670
    3
    18
    Hahaha..pff wat een onzekerheid meiden.

Elliepellie! Je bent bevallen en wat een mooie naam!!

15. Dani27

Dani27 Bekend lid

Aug 17, 2013
    670
    3
    18
    Ik had dus ook echt elke dag menstruatiepijn.
    Nu dus zo goed als niet meer..

Maar betekent dat dan dat mijn bm niet groeit?

16. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

Jun 28, 2014
    1,887
    1,011
    113
    Female
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ja een weekje vroeger.. Vandaag was anders de uitgerekende dag. Maar alles is goed gegaan.

En over je vraag: nee dat betekent niet dat je bm niet meer groeid. Je lichaam raakt steeds meer gewend aan je zwangerschap. Er kunnen dagen zijn dat je niets voelt en er kunnen dagen bij zitten waar je weer krampjes hebt.... Is allebei volkomen normaal! Ik zou zeggen geniet van je tweede trimester want dat is de rustigste periode. Het eerste en derde trimester zijn veeeel zwaarder.

Je doet het goed!

17. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Echt niet ieder verandering hoeft wat te beteken.. Zo kun je een leeg vruchtzakje hebben, misselijk zijn pinjnlijke tits hebben en toch geen vruchtje dragen...

Zo kun je, zoals ik bij mijn eerste zwangerschap, ook alleen maar pijnlijke borsten hebben, of zoals nu, overal maa rene klein beetje van.. en ook dat is nu weg...

En, wat is zwanger voelen....

Daarnaast ben je 14 weken? De kans dat het nu nog mis gaat is er natuurlijk wel, maar is zooooo veel kleiner dan in de eerste 12 weken.. Let it go meid

Share This Page