Hallo allemaal! Ik begrijp dat je hier alles mag vragen, het hoeft niet met kinderen te maken te hebben. Ik ben op zoek naar een hondenpension voor de zomervakantie. Ik heb 2 honden, en het zijn net mijn kinderen. Ik zoek een heel goed, schoon hondenpension. Ik ben nogal veeleisend dus wil ik ze niet naar het pension bij ons in de plaats brengen, het is daar gewoon VIES. Is er iemand van jullie die nog een pension aanraden? Ik ben heel benieuwd!
in welke omgeving woon je? Ik doe de mijne tijdens vakantie in een pension bij mij in de buurt (Wouw), en daar ben ik zeer over te spreken ... Maar ja, als je in Groningen woont, wordt dat wat lastig
In Gorinchem zit een hele goede... Dat is voor jullie ook nog wel te doen denk ik. Het pension zit vlakbij de snelweg, maar niet te dichtbij... Maar daar kan ik even geen website van vinden... Ik zoek nog even verder.
Gevonden: http://www.dierenasielgorinchem.nl/inde ... _templates Er staan verder geen foto's op enz, maar ik heb mijn hondje er ook 1 keer naar toe gebracht en ik kreeg haar gewassen en gefohnd terug (tegen een kleine vergoeding weliswaar) maar dat is beter dan zo'n stinkhond zoals ze eerst terugkwam van de kennel in een ander dorp... Nooit gaat daar nog 1 beest van mij naartoe.... En in Bergharen zit nog een goede, daar is ons hondje ook wel eens geweest, maar dat vond ik echt te duur, 12.50 per nacht voor een maltezer... De hond ging zowat duurder op vakantie dan wij... Maar over de verzorging niks dan goeds! Hier een linkje, maar dat is vanaf jullie wel een stukje rijden. En erg populair, dus de vraag is nog maar of ze nog plaats hebben... http://www.dierenhotelpolderzichtbergha ... index2.php
Wouwse Tol (voor mij een pot nat ) internetlink: http://www.hoevekestijn.demon.nl/ Ze zijn niet de allergoedkoopste die ik ken, maar de service is beter en de hokken zijn schoon, en ze hebben fatsoenlijke uitloopvelden. Buiten dat doen ze ook kleine huisdieren, dus ons konijn kan daar ook altijd terecht.
weten jullie ook een goed pension in noord holland? we wonen in den helder maar het pension hier voelt ook niet echt goed.
Een supergoed pension zit net buiten Etten-Leur en het heet de Lindenberg. Als je een weggooicamera meegeeft maken ze er ook fotos van je hondjes tijdens hun vakantie daar! Werk zelf met dieren en ben er eens wezen kijken, alle hokken worden elke dag uitgespoten en goed schoongemaakt. 't is even rijden maar het is het waard, je kan er ook een rondleiding krijgen van tevoren, moet je even bellen.
Wij brengen onze hond altijd naar de Lindehoeve in Klaaswaal (Hoeksche Waard) http://www.dierenpensiondelindehoeve.nl/ Onze hond heeft het hier altijd heel erg naar zijn zin, hij gaat er ook wel eens door de weeks heen, ze hebben namelijk ook een dagopvang. Ze zitten altijd in een groep en hebben allemaal een eigen mand. Als de honden buiten zijn worden de hokken schoon gemaakt! Buiten hebben ze verschillende velden en een hondenzwembad voor als het warm is! haha Het is er schoon en ze zijn goed voor de honden, wij zijn er erg tevreden over! Oja en ze hebben camera's hangen waarmee ze de honden 24 uur per dag in de gaten kunnen houden..
Dierenpension Gorinchem.. Onder leiding van Cora Rikkelman. Ik weet niet niet beter dat onze honden vroeger en nu onze eigen hond er naar toe gaat. Ik ben er super tevreden over...
Kiwi80 ik woon ook in zwijndrecht me nicht had van de week er ook 1 gevonden en die zag er ook heel netjes uit, ik weet alleen niet meer waar het was! ik zou het wel ff navragen
@ DeeLighT : Ik heb ze al 2 x bij de Lindenberg gebracht, super goed pension! Alleen in de periode dat wij van de zomer weg willen is het pension al vol . Ik vind het echt heel jammer, want daar zijn ze al 2 x geweest ... Ik zag op enkele sites ook dat de uitlooprennen van steen / beton zijn en dat gaat hem ook niet worden omdat onze honden daarop niet willen plassen. Echt zeurpieten hoor die honden van mij. Ik ga morgen of maandag even bellen of er plek is.
He kiwi80, Anders moet je even bellen naar dierdorado in waddinxveen. Ik breng mijn honden daar altijd heen wn vind ze echt super. Liefs romy
Hoevekestijn in de Wouwse Plantage... is een erg goed pension! Wij hebben ook al eens gebruik gemaakt van hun diensten!