Geen droger?

Discussie in 'De lounge' gestart door Snoopy1983, 6 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female

Female Niet meer actief

Ik heb er ook geen.
    Is soms wat puzzelen om alles kwijt te kunnen en duurt even voor het droog is, maar ik red me prima.
    En ik vind de bezuiniging (stroom) een behoorlijk voordeel. ;)
    Bovendien kun je het het grootste deel vh jaar buiten hangen

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Wij hebben nog geen droger maar er komt er wel zeker 1 en dat vooral omdat het ophangen van de was mij zeer doet vanwege mijn rug, nu met de zwangerschap wat verder gevorderd heb ik weinig last van mijn rug.. joepie... maar staat de was wel in de woonkamer zodat ik geen trap hoef te lopen met een zware wasmand.
    Om mij dus straks met alle extra babywas veel rugpijn te besparen komt er voor de geboorte nog een droger.

3. shenoby

shenoby Niet meer actief

ik had er geen 1 maar nu gelukkig wel.
    wij wonen in een bovenwoning en buiten drogen is geen optie.
    dus ik droogde alles op zolder.
    nadeel hiervan was dat er een hele rare geur aan kwam te hangen. dus gewassen goed rook gewoon niet fris.
    had ook geen ruimte om het beneden te drogen.
    Mijn droger is dan ook bijna onmisbaar :D
    wel een klasse A btw

4. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    hier ook geen droger en mis het ook niet.
    Wij hebben een aparte kamer waar een droogrek staat(en de strijkplank, kledingkast) dus daar gaat het in de winter en in de zomer lekker aan de droogmolen in de tuin! :D

5. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik zou wel een droger willen hebben hoor. Mijn was staat nu in de woonkamer en als ik eten kook, ruikt mijn hele was ernaar. Ik kan de was ook nergens anders ophangen en heb een open keuken. Dat vind ik erg vervelend. Heb ik me uit staan sloven met wassen, trek ik het daarna aan, stinkt het gewoon alweer. Er komt hier dus zeker nog een keer een droger.

6. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik heb een was-droogcombi. Maar gebruik nooooit de droger. Ik vind het altijd een beetje stinken als het eruit komt.

Plus mijn man heeft veel shirts met plaatjes erop (bandjes) vind het zonde als dat in de droger gaat. Ik hang me was ook liever op, hoef ik ook nauwelijks/niet te strijken :D

7. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Wij hebben wel een droger, maar die is al maanden kapot. Eigenlijk mis ik de droger niet echt. Ik hang alles op zolder en met een dag is alles droog. Alleen idd voor de handdoeken en het beddegoed is het wel prettig om er een te hebben..

8. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    wij hebben ook geen droger, geen ruimte voor maar ik mis hem ook niet.
    ik zou hem dan alleen maar voor beddengoed en handdoeken gebruiken, dus ik vind het zonde om alleen daarvoor een droger aanteschaffen ;)

zo te zien ben je dus idd niet de enige zonder droger ;)

9. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Wel een droger maar hier gebruiken we hem niet zo vaak... zo afentoe is het makkelijk als ik veel wasgoed heb, lekker snel. Maar normaal als ik het gewoon bijhoud dan hang ik het gewoon allemaal op. Beter voor het milieu.

10. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Heb ook een droger maar is al maanden stuk! Hang het op de zolder op. Mis de droger (nog) niet.

11. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik heb wel een droger. maar ik gebruik hem selectief. dat wil zeggen dus niet bij mooi weer en bij slecht weer voor het beddengoed en de handdoeken enzo. shirts enzo worden er veel te klein in en ik vind het ook zonde van de energie op een rekje gaat dat prima.
    met een gezin is een droger toch wel gemakkelijk hoor. 4 keer beddengoed en straks de baby erbij dan is het wel handig om linnengoed in een dagje weg te kunnen werken.

12. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Met 5 kinderen kan ik echt niet zonder droger!

Leuk 5 kinderen hoor, echt waar, de wasmanden zijn alleen om te huilen :(

13. Trees

Trees Niet meer actief

Wij hebben de droger al 1,5 jaar en heb hem welgeteld één keer gebruikt. Heb nog steeds niet de toegevoegde waarde van dat ding ontdekt. We hebben meer dan genoeg ruimte om de was op te hangen en volgens mij is een droger echt een stroomvreter.

14. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Wij hebben er geen. Mis het ook totaal niet. We houden van harde handdoeken :)
    Gelukkig hebben we ruimte zat om de was op te hangen, we hebben een open trapgat op zolder.

15. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Ik heb hem ook (nog) niet, maar als we straks een kindje krijgen wil ik er wel een hebben. Vooral voor beddegoed en handdoeken en ondergoed vind ik het ideaal.

Maar met een beetje wasverzachter zijn mijn handdoeken nu ook lekker zacht hoor. :D

16. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zou mijn droger echt niet kunnen missen. Die draait hier soms overuren!

17. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    Wij hebben een droger. Gekregen van mijn oom, want hij stond samen met onze wasmachine werkloos in een schuur.

Maar zo vaak gebruiken wij de droger niet. Soms als ik mijn werkkleding te laat heb gewassen ofzo. Of als ik iets snel nodig heb. Maar ik kan ze nog allemaal op 1 hand tellen.

Maar weg doen doe ik niet. Ik vind het toch altijd wel handig.

18. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Wij hebben ook geen droger en we missen het ook niet. Van huis uit wel een droger gewend, maar daar gingen alleen handdoeken en beddengoed in, verder vrijwel niks.
    We hebben wel nog even getwijfeld om er een aan te schaffen, maar ik vind het zonde van mijn geld. Die dingen zijn nog best prijzig.

19. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik heb er ook geen en mis m ook niet

20. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Nou heb ik wel een droger al jaar of euh 3 maar heb hem denk ik 4/5 x gebruikt.
    Was droogt zonder dat ding ook prima.

Kraamhulp heeft hem gebruikt haha.

Deel Deze Pagina