Geen droger?

Discussion in 'De lounge' started by Snoopy1983, Jan 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

May 28, 2007
    1,189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Nope, geen droger... We woonden eerst op een kleinere flat dan nu en dat was af en toe wel rottig maar nu we wat groter wonen.. ach.. We hebben een joekel van een balkon dus in de zomer kan de was naar buiten.

Maarre.. moet zeggen dat ik nu een beetje vals speel.. Hier in Zweden heb je nog veel wasruimtes die bij het huis horen en waar alle huurders kunnen wassen en ik doe grote dingen zoals ons beddegoed daar wel in de droger hoor of in het drooghok hangen..anders krijg ik het hier niet weggehangen op mijn wasrekje... :)

2. Cookie

Cookie Bekend lid

Jun 25, 2007
    705
    0
    0
    Wij hebben ook geen droger, nog nooit gehad ook. Al het wasgoed is en blijft boven op zolder. Daar staat de wasmachine, daar zijn de droogdraden en het droogrek en ook de strijkplank. Nooit is er wasgoed beneden. Zo van de strijkplank de kast (in de slaapkamer) in.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Ik heb er twee ( :rolleyes: 1 ooit gekocht en 1 gekregen, nieuw)

En ik gebruik de droger in de winter voor het beddengoed.

Verder doe ik alles op een mooi groot rek in mijn waskamer ( luxe, :) in een groot huurhuis, ;) )

Blijft het veel mooier vind ik.

4. missyb

missyb Niet meer actief

Hier ook geen droger! die dingen slurpen energie en ze zijn ook nog eens gevaarlijk en bovendien word je kleding er vaak kleiner door.

5. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    4,862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    die moet je toch eens uitleggen, want het gevaarlijke heb ik er nog nooit aan ontdekt?! :confused:

6. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ;) gevaarlijk ;) da's inderdaad een nieuwe voor mij. of het moet brandgevaarlijk zijn maar dat geldt zelfs voor een wasmachine of welke machine dan ook. ook een magnetron kan ontploffen.gewoon niet aanzetten als je niet thuis bent dus.

7. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    4,862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    maar daar kun je zelfs zo'n schakelaar tussen zetten, zodat er helemaal geen spanning op staat, zelfs neit als het apparaat uitgeschakeld staat. dat hebben mijn ouders, met zo'n trektouwtje en een rood lampje. hoe heeeeeet dat ook al weer (zw.schaps dementie haha) ;)

nou zijn sommige wasmachines en drogers wel gevaarlijk voor je kleding, mijn laatste wasmachine vrat mijn kleding op, waren allemaal 'happen' uit, dus wees altijd op je houde ;)

8. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

wij hebben wel een droger en ik ben er ontzettend blij mee.. al jaren!
    we doen ook alles in de droger en alles komt er weer mooi en zacht uit.. zit een antikreuk programma op dus ik kan de meeste dingen zo opvouwen en in de kast leggen..
    misschien verschilt het hier zo met de meningen over een droger omdat de prijsklassen ervan ook meetellen? ik bedoel een duurdere droger is ook beter van kwaliteit en voor je kleding, en droogt sneller, heeft meer mogelijkheden enzo..

ik vindt het ideaal! en vooral met 2 kinderen straks!

9. missyb

missyb Niet meer actief

Ze geven vaak kortsluiting en dan kan er brand ontstaan, laatst ook 2 meisjes overleden daardoor.
    Wij hebben er ook een gehad en die gaf ook korsluiting heb het niet op die dingen en idd gewoon thuis blijven als je hem moet gebruiken ;)

10. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    4,862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    oh ja, maar ga hier de deur ook niet uit als er iets aan staat, ook niet als de uk mee gaat, heb nog een hond en 7 katten en die zijn me net zo dierbaar. ben panisch voor alle dingen die kunnen gebeuren als ik weg ben haha
    ik gooi ook liever het stekkerblok helemaal uit bijvoorbeeld dan alleen de tv van standby afhalen ;)

11. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

bij ons nog nooit gebeurd hoor, kortsluiting door de droger.. en daarbij kan je dat beveiligen in je stoppenkast dat gewoon alles uitvalt..
    en alle apparatuur kan kortsluiting geven..

12. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier geen droger, ook niet nodig.

Heb nog ruimte voor óf een afwasmachine óf een droger, en dan is de keuze snel gemaakt: Een afwasmachine!

Nog even mannetje lief aankijken ;)

13. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

Aug 19, 2006
    3,079
    1
    0
    drenthe
    wij hebben ook geen droger en wel een kleine meid.
    hang idd alles op
    mn ouders hadden ook een droger, maar ik mis m niet

14. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

wij hebben geen droger,
    ij doen het allemaal in de badkamer en zomers heerlijk op het balkonnetje!

de handoekken, gaan met mijn moeder mee. en soms gaan er ook hele wassen mee met mijn moeder! ik heb een lieve mama :oops:

ik durf nooit wegte gaan als mijn wasmachine aanstaat.. stel je voor huisje weg ;)
    nee dat heb ik waarschijnlijk van mijn moeder meegekregen

15. Wij hebben ook een droger. Ons huis is erg vochtig, duurt lang voor het droog is. De badkamer is te klein, daar heb ik geen ruimte om het op te hangen. In de lente/zomer gaat de was op het balkon, maar ben blij dat wij er één hebben.

16. 4days

4days Niet meer actief

Wij hebben geen droger... Beetje balen, want we wonen nu nog in een studiootje en dan staat de was dus altijd in de kamer...

17. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Wij hebben wel een droger en gebruik hem niet veel.
    Werkkleding van me vriend. De babykleding en kleding van Daan komen er zo ie zo niet in soms wat kleding van mij maar wij hangen heel veel op.
    In de zomer hang ik alles buiten en komt heel de droger niet eens aan

18. roshi

roshi VIP lid

May 8, 2006
    6,706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    wij hebben wel een droger maar ik geruik hem alleen voor het drogen van het beddengoed en de handdoeken. De rest gaat gewoon op de waslijn.

19. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

Feb 28, 2007
    5,732
    0
    0
    Flevoland
    Ik heb 2 drogers :oops:

Ik heb een hele grote wasmachine waar 8 kg was in kan
    Een droger waar 4 kg was in kan en een droger waar 6 kg was in kan.

Met bijna 6 wassen per dag heb ik dat echt nodig.
    In de zomer hangt bijna altijd alles buiten.
    Afgelopen zomer een nieuwe droogmolen gekocht waar zo'n 4 flinke wassen aan opgehangen kunnen worden.

20. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    4,862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    6 wassen per dag?! hoe kom je er aan?!
    wij waren met een gezin van 5 en een zooi huisdieren vroeger, maar mijn moeder had geen 6 wassen per dag van 8kg?! :confused:

Share This Page