ja dat klopt. heb ook altijd vloeibaar gebruikt en op een gegeven moment kwam er een lucht uit dat bakje wasmachine helemaal goed schoongemaakt. ben weer poeder gaan gebruiken en nergens last meer van. vloeibaar is wat dat aangaat troep
Klopt helemaal! Ik heb ook een Miele en ik doe het ook. Als ik dan op 90 graden was, doe ik er trouwens wel poeder in ipv vloeibaar, voor het idee Ik heb ook geen droger. Wel gehad maar uiteindelijk heb ik 'm weggedaan omdat ik de was zo muffig vond ruiken. Ik hang de was op de overloop in het trapgat, dus de slaapkamers ruiken altijd lekker fris naar wasmiddel. Da's ook weer een voordeeltje hé
Wij hebben wel een droger maar gebruiken hem eigenlijk bijna nooit. heel soms als de waslijnen vol hangen en er nog wel was in de machine zit. In de kraamweek is hij 2 keer aangeweest voor het beddengoed.
Wij hebben ook geen droger, we zijn met ze tweeen hebben een kasteel van een huis dus ruimte genoeg om het op te hangen heb 4 waslijn draden op de overloop 2 staande rekken en 1 hangend rekje, en nog ruimte te kort. Maar ja ik heb een 5 kilo wasmachine (een mooie oranje), en was elke dag 4 wassen . We douchen beide 2x per dag met 2 handdoeken per douchebeurt, en we kleden ons beide 2 a 3 keer per dag om dus dan heb je veel was. maar een droger nee, we wouden wel 1 maar we hebben besloten het niet te doen dankzij mijn BrandTrauma waar ik al 11 jaar mee omloop
Wij hebben geen droger. Mis het af en toe wel, maar aan de lijn droogt het prima. Wij vinden trouwens die harde handdoeken lekkerder afdrogen dan wanneer ze uit de droger zouden komen.