Wij hebben er wel eentje maar gebruiken hem zelden. We hebben al gezegd dat zodra deze kapot gaat er geen nieuwe komt. Al onze was hangt gewoon op zolder te drogen.
hier net zo. Wij gebruiken de droger een heel enkele keer voor het beddengoed in de winter. Wij zouden prima zonder kunnen
Wij hebben een tijdje geen gehad, wat een ramp. Ik ben zooo bliiij met mn droger. Overal wasrekken, nooit netjes opgeruimd, als t koud is duurt t lang... Nee, ik wil niet meer zonder!!
In ons vorige huis hadden we wel een droger maar die was al zo oud dat we hem niet meegenomen hebben. We hebben genoeg ruimte op zolder om de was te droge. Ik heb 1rek op zolder aan de ballustrade hangen en nog 3rekjes staan. Ons dekbedovertrek hang ik op de overloop over de balustrade. Als het heel vochtig is mis ik soms wel een droger omdat het dan zo lang duurt voordat spijkerbroeken en handdoeken droog zijn en dan gaat het wat muf ruiken en ik kan dan soms niet verder met de was omdat mn rekjes vol hangen. We zijn met 2volwassenen, 3kinderen en ik ben gastouder en heb dus van mn werk ook de nodige was.
Wij hebben geen droger, in de zomer (bij mooi weer dan) hangt het buiten en anders op waslijnen die we boven het trapgat hebben bevestigd. Daar kunnen we ook gewoon wasgoed hangen, ideaal. Ik mis absoluut geen droger, het schijnt bovendien ook heel slecht te zijn voor de kleding. Verder hebben wij genoeg kleding/beddengoed om die 24 uur dat het moet drogen af te wachten, gelukkig.
Dat het lang duurt vind ik wel mee vallen hoor. In 24 uur is het hier gewoon droog en het ziet er hier vaak netter uit dan wanneer ik het in de droger doet. Wij strijken niet eens, is ook echt totaal overbodig. Op een enkele keer een nette blouse na strijken wij dus niets. Als je je kleding gewoon goed ophangt is dat totaal niet nodig.
Geen droger, nooit gehad, ik hoef er ook geen. We hebben er prima de ruimte voor, maar ik hang mijn was liever gewoon uit. Scheelt in de kreukels en de slijtage, bovendien mag veel er toch niet in. Ik heb twee wasrekken op zolder staan en red het er prima mee, de was is binnen 24 uur droog.
Overigens komen mijn handdoeken nooit hard uit de wasmachine. Misschien komt dat wel omdat ik azijn in het wasverzachterbakje doe. Of ik ben het gewoon gewend en voelt het voor mij niet als 'hard'?
Wij zijn maar met z'n tweetjes, maar ik zou niet graag zonder droger zijn. Vindt het ideaal voor het drogen van handdoeken, washanden, keukengoed e.d. Veel te veel gepruts en tijd om dat allemaal op te gaan hangen. Werkkleding van mijn man gaat er ook in. Verdere bovenkleding, sokken en beddengoed niet.
Hier sinds een half jaartje een droger en ik wil hem niet meer kwijt. Ik heb een heerlijk huis, maar geen slaapkamer over, geen zolder. Kortom, de was moest 's ochtends gedraaid worden, dan kon je er 's avonds wel naast slapen. 's Avonds de was ophangen kon niet. Hier een oude droger, de droogstand niet hoog en dan kan alle kleding er gewoon in. Qua huishouden is het veel netter geworden, minder stof, minder rommel, nergens een groot wasrek op een onhandige manier. Als het lekker weer is om te drogen, hangt het buiten aan de droogmolen. Omdat ik niet op de hoogste stand droog, valt de energierekening ook mee. Maar dat het huishouden lekkerder gaat, is voor mij ook een voordeel. De was niet meer moeten plannen, maar gewoon 4 wassen op een dag kunnen doen, dat is heerlijk.
Wij hebben geen droger. Heb boven 2 wasrekjes (trapgat en staand wasrekje) en 3 waslijntjes hangen op de overloop, in de bijkeuken 2 wasrekjes, komt nog een 3e en bij mooi weer hang ik alles buiten op. Heb nooit een droger gemist Ondanks dat mijn ouders vroeger wel een droger hadden.
Hier een gezin van 5 en nooit een droger gehad en mis hem ook niet. alles wat ik smorgens ophang is savonds alweer droog ...
Wij hebben er geen. Ik red het nog met 2 wasrekken op zolder maar ik had er graag eentje gewild voor de witte was.
Kijk dan is het goed te doen . Hier in de zomer vaak ook. En in de winter ook omdat de verwarming dan aanstaat. Maar in het voorjaar en vooral in het najaar duurt het 2 dagen voor de was droog is. Dus wij hebben wel een droger. Passen 2 droogrekken op zolder maar verder geen ruimte. Ja in de woonkamer maar dat wil ik echt niet. We gebruiken de droger 1 keer per week voor de handdoeken en vaatdoeken enzo.
Hier is het in het voorjaar en najaar dus echt niet droog in 24 uur. Maar kleding gaat ook niet in de droger, alleen handdoeken en soms beddengoed. Wij strijken ook niet, zelf overhemden zijn niet gekreukt als je ze netjes ophangt.
Ik kan echt niet zonder! Mijn handdoeken heerlijk zacht, de was is sneller klaar, ik hoef niets meer te strijken heerlijk!
Hier hetzelfde! Maar op deze manier gaat 'ie natuurlijk ook niet kapot , ik heb 'm al zeker 3 jaar niet meer aan gehad.