Misschien hebben wij hier dan een andere luchttoevoer op zolder maar hier is alles altijd netjes droog hoor gelukkig. Natuurlijk heb je wel eens dat het nog een beetje klam aanvoelt de volgende ochtend maar enorm nat ofzo is het echt niet na 24 uur.
Lekker toch dat bij jullie alles snel droog is . Ik zit vooral in het najaar echt te hannesen met m'n wasjes . Want kleding gaat hier echt niet in de droger. Voordeel als de droger met handdoeken draait dat de was die aan het wasrek hangt (staat voor de droger) sneller droog is
Dan toch in het voorjaar misschien wat vaker de droger aan zodat de rest van de was sneller droog is hihihi Kan mij voorstellen dat het dan inderdaad erg vervelend is als het na 24 uur nog niet droog is. Wij proberen ook die droger echt niet te gebruiken en we gebruiken hem eigenlijk alleen in nood als ik bijvoorbeeld toch perse dat ene truitje aan wil terwijl ik hem 2 dagen daar voor al aan heb gehad Maar dat komt heeeeeel sporadische voor . Denk dat hem dit jaar nog niet ene keer hebben gebruikt.
Vanaf dat de was buiten goed droogt gaat alles naar buiten. In de winter gaat het beddengoed, de handdoeken ed en het ondergoed in de droger.
Ik gebruik de droger wel...ongeveer 2 keer per week. Het meeste hang ik wel op...maar als ik even iets minder tijd heb gooi ik het in de droger. Ik zou niet zonder willen nu met kinderen. Zonder kinderen kon ik wel zonder droger.
Hier geen droger en mis het absoluut niet... We hebben wel ruimte boven om te drogen en beneden eventueel ook. Bij goed weer staat/hangt het buiten.
Hier wel een droger en zou ook absoluut niet zonder kunnen. De enige plek waar wij een wasrek kwijt kunnen is in de garage en dat droogt dus echt voor geen meter. Of in de woonkamer, maar dat wil ik dan weer liever niet. Al doe ik het in de winter wel vaak met de kleding, is niet anders.
Maar zelfs al droogt het in 24 uur, dan zouden wij echt wel 5 rekjes nodig hebben, omdat we gewoon erg veel wasgoed hebben met 5 man en 2 heel actief sportende mensen.
Hier geen droger heb 3 wasrekken 2 op zolder en 1 buiten. Zomer tent op staan dus kan altijd de was buiten hangen. Mis het ook niet echt. Alleen net voor oo vakantie gaan of erna maar dan breng ik het vaak even bij mijn moeder
hier draai ik gemiddeld 2 wassen per dag en moet er niet aan denken geen droger volgende gaat erin - handdoeken - beddengoed - sokken kids - ondergoed kids - theedoeken - sommige kledingstukken heerlijk dan wassen en dan gelijk weer kast in
Wij hebben ook geen droger. Er staan twee was rekken op zolder en er hangt een rek in het trap gat. Daarnaast kan ik met mooi weer ook op mijn balkon de was drogen. Ik mis een droger dus absoluut niet.
Ik heb er geen, nooit gehad en mis hem ook niet. Alleen als we van 2 weken kamperen terug komen zou het op zich handig zijn.
Ik denk dat ik behoorlijk depressief zou worden als ik geen droger zou hebben.. Ik moet er niet aan denken om alles op te hangen. Hier gaat nieuwe kleding de eerste 2/3 keer niet in de droger en daarna gooi ik het meeste er gewoon in.. Chiffon, satijn, zijde, wol en dat soort stoffen hang ik wel op. Helaas is dat mijn halve garderobe 😂 ik neem me dan ook iedere keer voor om niet meer zulke dingen te kopen, tot ik weer in een winkel ben, haha.
Ik zou echt niet zonder droger kunnen. Kleren gaan er niet in, maar voor de handdoeken en beddengoed zou ik hem echt niet willen missen.
Zelf nooit een gehad, m'n moeder wel en vind de was na de droger echt niet meer fris ruiken en daarnaast vind ik kleding echt lelijk worden.. Dus nee ik mis hem niet 😁 Moet wel zeggen dat wij maar met z'n 2tjes zijn thuis, dus weinig was
Wij hebben geen droger, mis het totaal niet, was gaat prima. Hang alles lekker op zolder of buiten te drogen. Alleen na een vakantie zou ik het miss handig vinden, maar omdat we er geen hebben doe ik vaak tijdens de vakantie al wat wasjes, kan bijna overal wel.
Ik kan echt niet zonder droger. Zou niet weten waar ik al die was zou moeten laten. Heb op de voorzolder wel een groot rek staan die ik altijd wel gebruik, maar voor de grote lappen zoals beddengoed en handdoeken heb ik toch echt een droger nodig. En ik heb zeker 2-3 wassen per dag.