Hoi even een vraagje. Deze site heeft een erg leuke baby van de maand verkiezing, en hierdoor kunnen we iedere maand onze leukste foto van onze kleine beebjes insturen. Maar ik zou het zo leuk vinden als we ook eens een verkiezing hadden met ingezonden fotootjes van onze wat oudere kindjes. Want peuters en kleuters en oudere kindjes kunnen ook echt super leuk op de foto staan..en die foto's zijn vaak juist zo lekker verschillend van elkaar. Of bijvoorbeeld een keertje een uitzondering dat de mensen met meerdere kindjes een fotootje kunnen insturen waar allebei(of meerdere) van hun kindjes op staan... ik heb bijvoorbeeld vaak een erg leuke foto van mijn kindjes samen op de foto, maar die kan ik niet insturen omdat mijn dochtertje ouder is dan de leeftijdsgrens van de baby van de maand verkiezing. Dus nou ja, that's it
daar hebben we het al eens over gehad met Lotte en Jan misschien nog maar eens opperen , ik ga het weer in de groep gooien
het idee is positief ontvangen waarschijnlijk gaan we het om de maand doen ,ene maand baby van de maand andere maand peuter/kleuter van de maand we wachten in spanning af