Geen duidelijke eisprong?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Babystew, 13 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babystew

Babystew Niet meer actief

Hoi meiden,
    Fertilityfriend geeft de dag van de eisprong bij mij de laatste tijd aan met een rode stippellijn ipv een streep. Waarom doet hij dit? Ik vind bij sommige mijn eisprong toch redelijk duidelijk zichtbaar of niet?

2. Babystew

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik had altijd een stippellijn... hoort dat niet dan?

Ik vind je ei wel duidelijk...

4. Babystew

En de laatste.

Is het verstandig om de volgende ronde ovulatietesten te gebruiken ipv temperaturen?

5. Babystew

Nee, ik las dat hij dat doet als het een beetje onduidelijk is. Hier is de chart van de zwangerschap van mijn jongste, daar kwam wel een doorgetrokken streep..

6. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Ik denk omdat je te weinig meetpunten voor ovulatie hebt ingevoerd en omdat je ook geen andere dingen hebt ingevoerd zoals positieve ovulatietest of je slijm.

7. Babystew

Maar dat heb ik nooit gedaan en bij de chart van m'n dochter en die ervoor waarin ik niet zwanger was gaf hij destijds wel een doorgetrokken streep

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.999
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Hij twijfelt omdat je temp niet constant hoog blijft na ei maar ook veel daalt en weer piekt.

Temperaturen is wel 100% betrouwbaarder dan ovutesten ;). Ik zou dus niet gaan stoppen met tempen.
    Je zou eventueel ovutesten erbij gaan doen, maar het noteren van je slijmwaarnemingen zal vaak ook al een duidelijker kruis creëren.
    Zoals je ziet bij je laatste kaartje. Daar heb je vruchtbaarslijm ingevuld en dus een vast kruis al resultaat ;)

9. Babystew

Oh ja nu zie ik dat ja :D Ik zat te denken aan de E van eisprong maar dat zou dan natuurlijk een O moeten zijn :):p

10. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Ja ;)

Deel Deze Pagina