Wat heerlijk zeg! Lekker doorgaan met genieten! Ik heb morgen de 20 weken en ondanks dat ze vk met 16 weken ook al heeft gekeken/gemeten en dat in orde was krijg ik nu toch een beetje kriebels.
Fijn! Wij hadden ook zoiets met Fiene "nou mevrouw ik zie de kleine hersenen niet" ik een halve rolberoerte daar zegt dat mens "oh niet zo, maar ze houdt haar handjes er steeds voor". zo ligt ze trouwens nog steeds als ze slaapt, met haar handjes bij haar haartjes lekker frummelen. Maar echt super voor jullie!
TS ik had dat ook maar dat waren met de hersentjes. Kleine zat onder me navel met zijn armpjes voor zn gezicht VK kon geen indicatie geven dus moest een week later terug alles was prima maar meid 3 weken is wel erg lang! Vraag of je paar dagen terecht kan. Gewoon bellen hoor x
3 f.ucking weken wachten?!?!?!? Hier precies zelfde verhaal. Alleen, ik mocht de volgende dag alweer terug komen. Ze hoopte dat de baby anders zou liggen en dan wel z'n hartkamertjes kon beoordelen. En weer was het moeilijk, maar met veel moeite toch gelukt en hartje was goedgekeurd. 3 weken is echt te lang, das niet goed voor jou.
Ik ben in verwachting van een Tweeling, en bij kindje 1 konden ze het hartje ook niet goed zien. Kindje 2 lag er perfect voor, daar was het hartje in orde van, maar kindje 1 werkte niet mee. De gyn heeft voor ons geen nieuwe afspraak gemaakt, enkel de mededeling : als jullie later in de zwangerschap als nog willen weten hoe of wat met het hartje, dan kan alsnog die echo worden gedaan. Tja, ik had echt zo iets van : wat denk je zelf, muts ???? Moet nu 15 juli weer op controle gelukkig bij mijn eigen gyn, en ga dan vragen of zij even naar het hartje van kindje 1 wil kijken, want inderdaad brengt het onrust met zich mee.