Waarschijnlijk zal er al een topic hierover geopend zijn maar ik kan het niet vinden. Maar gebeurt het eigenlijk vaak dat de test in het begin negatief aangeeft en daarna positief? Ik heb op de dag van mijn NOD getest en was negatief. De duivels zijn er nog steeds niet...dus dan ga je toch weer twijfelen.
Ik zit ook een beetje in dat schuitje, negatief getest en nog niet ongie.Had er al een poll over geopend. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=22190
Ja, echt PIEP PIEP PIEP he.... nou weet ik het echt niet meer....... Ik heb eingelijk weinig andere klachten...
Same here...van mij mogen de duivels wel komen, dan kunnen we weer verder werken...ja of een vette positieve test natuurlijk...alsnog. Maar joh, je kunt wel blijven testen, denk ik dan...
Tjimpie Nies, als ik zo jou topic lees kan krijg je toch wel weer hoop. Pff er is altijd wel iets om je gek te maken......
Thanks.....wanneer ga jij weer testen? Trouwens met welke test had je gebruikt? Ik van hier.... Heb je nog mogelijke zwangerschapsklachten?
Ik een test van Schlecker, tot 2 keer toe. En nee, heb niet echt kwaaltjes Ik ga nu voorlopig ff niet testen, ik laat het maar even op z'n beloop.
Ik wacht tot zaterdag af en dan gooi ik nog test er tegenaan. Ik heb sinds maandag steeds een klein beetje afscheiding (lichtbruin) en dan alleen in de ochtenduren....verder ook weinig andere klachten. Succes hoor.... trouwens, ik ben pas 1 dag overtijd.
Ja hoor het komt weleens voor dat vrouwen later positief testen, het kan zijn dat je ei later is geweest of dat je lichaam minder snel HCG aan maakt. Het hcg vermeerdert zich om de 48 uur dus na een paar dagen anders nog een keer testen. Het ligt er wel aan of je aan het ontpillen bent of niet, want als je niet zolang geleden gestopt bent met de pil kan je lichaam nog van slag zijn. Maar wanneer je gewoon regelmatig ongesteld bent het over een aantal dagen weer proberen
Hee Rosi, Ik heb zelf op mn NOD negatief getest en 4 dagen later positief. Het kan dus echt! Zou idd ook zaterdag nogmaals testen (mocht je nog niet ongi zijn)! Heel veel succes en laat je iets weten? Liefs, Duveldraakje
Hoi, ik ben al 1.5 jaar gestopt met de pil dus daar ligt het niet aan. Ik heb een IUI behandeling gehad dus mijn ei moet wel op die dag geweest zijn....
ik ken hetzelfde probleem. heb geen regelmatige cyclus meestal tussen de 6 en 7 weken en nu is het al meer dan 8 weken geleden, maar heb volgens mij wel een eisprong gehad. volgens mij moet ik vandaag ongi worden maar heb vorige week donderdag rose verlies gehad en zaterdag zondag en maandag een klein beetje beigeachtig. ik heb dinsdag een test gedaan maar was natuurlijk negatief. zal even tot het weekend wachten met de volgende test. misschien wil ikhet wel te graag. maar wat is dat rose/beige verlies dan geweest. ik wens jullie veel succes en misschien zijn we straks wel samen zwanger. veel liefs joyce
Hai Joyce wat ik hier van de site heb begrepen kan rose verlies te maken hebben met je eisprong of een innesteling.... maarja zekerweten doen we niet.