Koortsuitslag - tekenen innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Rena, 15 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Ik denk dat ik mezelf een beetje gek maak. Vanmorgen werd ik wakker met een mond vol koortsuitslag :cry: . Verschrikkelijk gevoel en gezicht. Dit heb ik al een hele tijd niet gehad en denk ik natuurlijk meteen dat het een link heeft met een innesteling.... :oops: . Is dit echt niet mogelijk.... of toch misschien ook wel....? Wordt er al helemaal nerveus van. Wordt gek van mezelf :(

2. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ik zie de link niet met een innesteling hoor, sorry

3. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik heb geen idee Rena!!!

Maar ik herken je verhaal wel, ik heb al ook al een hele waslijst mogelijke symptomen hahaha!!
    Zoals: vettere huid en pukkeltjes (ongi komt eraan?), vette hoofdhuid en jeuk (verkeerde shampoo?), krampjes onderbuik (darmen?), aders op borsten (zaten die er al??), 1 dag witte afscheiding (had ik dit normaal ook?????), weeeg gevoel in onderbuik ( :evil: :evil: ???)....... :p :p :p

Ik denk dat er niks anders op zit dan afwachten en hopen, ben elke dag dat ik geen :evil: :evil: zie weer blij!
    Wordt ook gek van mezelf, het wordt tijd dat ze een test uitvinden die je kunt doen vanaf een dag na je eisprong........volgens mij zou dat miljoenen vrouwen per jaar een hoop stress en gedoe schelen!!

Hoe dan ook, ik hoop dat het een teken is meid en dat je over 10 dagen positief zult testen, veel suc6 met wachten!!!

4. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik denk dat zo'n test juist heel veel onnodige blijheid met zich mee zou brengen.
    De kans dat je eitje wordt bevrucht is namelijk best groot, maar dan moet het de lange weg nog terug naar de baarmoeder, en het moet zich goed innestelen bv. Dat gaat lang niet altijd goed!
    Als er ergens die dagen misgaat word je gewoon ongesteld en heb je geen idee dat je even zwanger was geweest.

5. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Je hebt gelijk hoor! :D

Was maar een uitting van ongeduld, zou gewoon sneller uit de onzekerheid willen. Maar weet heel goed hoe een zwangerschap en het hormoonstelsel in elkaar steekt ;) (Toevallig net op school gehad, ja echt! leer voor verpleegkundige en zit nu net in het hele baby en hromoon gebeuren. Héél confronterend). Heb gewoon te veel tijd om er aan te denken op het moment ivm ziektewet. Normaal vliegen twee weken ook zo voorbij! En zit gewoon even lekker mijn gal spuien :)

6. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Haha okey dan, wou ook dat die vervelende wachttijden niet bestonden!

Vriendin zei laatst nog, waarom krijgen we niet gewoon een stipje op onze hand ofzo als we zwanger zijn, scheelt heel veel stress :)

7. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Mjah, maar dat is weer niet handig als je moet of wil solliciteren en je wil nog niet vertellen dat je zwanger bent :rolleyes:

Groetjes, Wendy

8. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Lang leve de pleisters! :D (al gaan die pleisters op een hand natuurlijk op een gegeven moment ook wel opvallen ;))

9. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    daarom adviseren ze ook vaak om pas te testen nadat je je :evil: verwacht omdat er genoeg zijn die positief testen maar waarbij later het eitje toch weer afgestoten wordt, en je weer ongesteld wordt, vele hebben zich dan ingesteld op het zwanger zijn terwijl dat dus niet zo is en ze gewoon weer ongesteld worden...sommige zeggen dan, en dat kan ik eerlijk gezegd niet zo goed vatten, dat ze een mk hebben gehad.. :( (of dat de ha zegt dat het en mk is) volgens mij kan je dan nog niet eens spreken van een mk...

nee wat dat betreft is het gewoon maar goed dat we het geduld op moeten brengen om te wachten (al is dat soms ff moeilijk, heb gisteren ook 1 x heel heel licht positef getest en later negatief met andere test, en vandaag 2dgn vroeger de :evil: gekomen, maar ja kan wel kloppen want had dit keer wel een vroege eisprong, dus teruggerekend is vandaag precies 14 dgn na mijn eisprong...

jammer, maar helaas pindakaas, op naar de volgende ronde maar weer... :D

10. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Nou vind die stip wel een goed idee hoor!!!!!!!!!!!!

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Die kan is niet zo groot hoor.. 15 tot 20 %

12. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Ik ben mezelf inderdaad ook symptomen aan het aanpraten vrees ik haha. Verminderde weerstand (zwanger? innesteling vraagt energie?) = koortsuitslag ??
    En dan wordt er nog gependeld met de uitslag dat ik deze maand zwanger zou worden. :(
    Ach... we moeten inderdaad sterk zijn en gewoon geduldig afwachten. En lukt het deze maand niet, klussen we vrolijk verder moet ik maar denken! [/quote]

13. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    De kans om zwanger te raken is 15 tot 20% toch? Wat ik hierboven bedoelde is wat allemaal kan spelen voor je gewoon ongesteld wordt, dus ik denk dat de kans dat je eitje bevrucht wordt wel een stuk groter is dan daadwerkelijk zwanger te worden/blijven tot na je NOD.
    (beetje lastig uitleggen, maar hoop dat je begrijpt hoe ik het bedoel)

14. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ow zo.. maar nog is die kans niet heel groot hoor ;)

15. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Soms heb ik de neiging om een beetje te overdrijven idd :oops:

16. Floor

Floor Actief lid

21 apr 2006
    355
    0
    0
    Het is een tijd behoorlijk warm en zonnig geweest. Dat heeft ook invloed op koortsuitslag.

17. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Hoi Rena, snap het wel hoor, tis de hoop die spreekt!!!

Bij mij is inmiddels al door 3 mensen voorspelt dat ik nú zwanger ben.....ben er blij mee hoor, maar als het nu niet zo is ben ik denk ik wel een beetje teleurgesteld........ :D
    Maarre, en ik weet dat het niet slim is om dit te zeggen, ik heb zo'n gevoel dat het zomaar zou kunnen.........en mijn mannetje zegt het ook......terwijl we er toch echt in zijn gegaan met het idee dat het wel heeeeeeeel bizonder zou zijn als het in 1x raak zou zijn :D We hadden het vooral over hoeveel lol we tijdens de klusweken zouden hebben.......

Ben benieuwd of ons gevoel gelijk heeft, zo ja kunnen we natuurlijk altijd nog doorgaan met klussen van geluk :D :D :D

Wat kunnen 2 weken lang duren zeg...........als je op vakantie bent duren ze nooit zo lang ;)

18. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Ja inderdaad, de hoop die spreekt. :( En gister op m'n werk (werk in de horeca) heb ik heel veel moeders met kleine kinderen gehad en zwangeren... en 3 x is gister aan me gevraagd of wij al aan kinderen denken. Nee nee zeg ik dan!
    Ik hoop voor jullie dat je inderdaad zwanger bent. Zou echt geweldig zijn al na 1 ronde. En die 2 weken kruipen dan inderdaad voorbij.... Maar test niet te vroeg zou ik zeggen, om teleurstelling te voorkomen...
    Succes en ik duim voor jullie.
    Liefs

19. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Thanx meid!!!

Hopelijk hebben we zo rond de 24/25e goed nieuws!!!

Zo niet gaan we vrolijk verder naar de volgende ronde, toch???
    Gaan we onszelf gewoon volgende maand weer lekker gek zitten maken met alle dingetjes die we wel en/of niet voelen, hahaha :D :D

20. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Onze cyclus loopt inderdaad bijna gelijk he :D . Nog ruim een week en dan zullen we het weten ja.
    En wij hebben zo veel en heerlijk geklust de afgelopen weken dat willen we best nog een maandje overdoen :D . M'n vriend 'hoopt' zelfs dat het nog niet raak is en dat ik volgende maand weer zoveel wil ;)

Deel Deze Pagina