Kittens gedumpt in Leek bij container | 112Groningen Als mensen nou eens wat verstandiger worden, hun verantwoordelijkheid nemen, en als je er niet voor kan zorgen zoek dan een goed thuis, als je geen geld hebt om je kat te laten helpen(uitgezonderd cattery's) neem dan geen kat De asiels zitten vol en overal worden deze beestjes maar gedumpt om niet te spreken over andere dieren die in bossen of zelfs vijvers/glasbakken containers gedumpt worden om te sterven van de honger / verwondingen of wat dan ook ! Belachelijk! Zo dat is er even uit!
sorryhoor maar heb geen goed woord over.:x neem dan geen huisdieren man. je dumpt toch niet van zulke lieve beesies, een beest kan zeg niet weren maar een mens wel. :x:x:x verdorrie
een kennis van mij vangt zulke kittens op.( of gedumte zwangere dames, of verwaarsloosde al dan niet gedumte katten, of zwerfpoezen die voor de 5e keer zwanger zijn) ongeveer 80/90 per seizoen en dat is dan alleen nog haar huis. je wilt niet weten wat voor verhalend aar voorbij komen.
er staat, waarschijnlijk gedumpt. wie weet is een poes wel bevallen daar en een week geleden doodgereden waardoor de kittens alleen zijn.
ik vind dit zo jammer.. Men kat is nu sinds twee weken spoorloos een hele mooie (gecastreerde!) kater en dan zie je van die lieve, schattige, onschuldige kleine kittens zo achtergelaten heb een foto van men kater bijgevoegd..
Mijn schoonzusje rijdt af en toe mee op de dierenambulance hier en die hebben afgelopen weekend ook een zak kittens uit de container gehaald. Verschrikkelijk dat mensen zoiets doen, vindt ook dat Nederland hier echt veel en veel zwaarder op moet gaan straffen. Ik bedoel, kom op man het zijn wel levende dieren mét gevoel! Een paar jaar cel zal niet verkeerd zijn .