Net bij de VK geweest een een standaard echo gehad. Prachtig weer, profiel van een gezichtje gezien, handjes, voetjes, ruggegraat, kloppend hartje met mooie kamers, enz. Maar... de VK zag ook dat er ter hoogte van de niertjes een kleine holte zat. Ze gaat dat nu goed in de gaten houden, ik krijg over 8 weken weer een echo. Het maagje en blaasje waren overigens wel 'goed' (gevuld). We hebben er bewust voor gekozen dat we de 20 weken echo niet willen. Daar sta ik ook nog steeds 100% achter. Maar nu hebben we alsnog te maken met een onrustgevend nieuwtje. Ik probeer me geen zorgen te maken, want 1) het kan dat die 'holte' er over 8 weken niet eens meer is 2) als ie er nog wel is, is het 99% niet levensbedreigend en hoef ik er waarschijnlijk ook niet eens voor in het ziekenhuis te bevallen; het is een kwestie van het kindje in de gaten houden na de geboorte. Toch vind ik het een vervelend gevoel. Als ie er over 8 weken nog is, moet ik het verder uit laten zoeken in het ziekenhuis. Nou ja, ik heb besloten dat ik me er geen zorgen over ga maken tot ik zeker weet dat er iets is om me zorgen over te maken. Dus ik ga me aan mijn eigen besluit proberen te houden. Maar... heeft één van jullie een vergelijkbare ervaring? Hoe is dat 'afgelopen'? Alvast bedankt, misschien heb ik wat aan jullie verhalen.
mijn kindje had geen holte bij zn nieren, maar ze zagen wel een gek iets bij zn nieren (wat het precies was weet ik niet...) toen hebben ze dat naderhand (5 weken later) nog eens bekeken en toen was het weg.. Veel succes in ieder geval!
ok, bedankt voor je reactie, daar hoop ik dus ook op. Was het bij jou bij de 20-weken echo of ook eerder zoals bij mij?