zwangerschap, zusje

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Kimi1, 13 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Hallo dames!

Mijn zusje is 30 weken in verwachting van haar kindje (mijn petekindje) ze stuurde mij gister een berichtje dat je bloed vloeide! Niet echt bloed, meer roze slijm bij het plassen en afvegen, en voelde een druk op haar buik, ze heeft meteen de vk gebeld, en die zei dat als 't echt bloed zou zijn moest komen en goed in de gaten moet houden. Ze heeft er verder geen last meer van gehad, en voelt 't kindje goed bewegen..

Mijn vraag, hebben meerdere dames dit gehad? Is dit normaal? Ik raakte namelijk al een beetje in de stres daardoor, want ik heb dit niet gehad.. alvast bedankt! Xxx

2. mamavanlucas10

mamavanlucas10 Actief lid

14 jul 2011
    399
    0
    0
    Kna de slijmprop al zijn.Die kan je altijd verliezen maar wilt niet altijd zeggen dat de bevalling opm gang komt.

HIer had ik het als grote klodders eiwitslijm met bloed erin idd.Roze gekleurd dus.Goed onder de vk controle blijven maar als ze geen krampen of helderrood verliest dan zal het gewoon wat voorwerk zijn.

3. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Kan zijn dat haar baarmoedermond wat gevoelig is en dat ze daar wat bloed door verliest, dat komt vaak voor en kan door van alles komen, maar kan dus geen kwaad. In ieder geval wel belangrijk om dit weer bij de vk te melden als het nog eens gebeurt en het dus goed in de gaten te houden.

4. 2zoet

2zoet Lid

24 jul 2011
    79
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Kimi1 ik ben 3 keer zwanger geweest en altijd bloeding. soms ook heel heftig. bij mijn eerste kindje had ik zelfs heel veel bloeding en ben naar EH geweest. baby was helemaal goed. maak je geen zorgen als met de baby goed gaat is er helemaal niks aan de hand. ik wens je zus het beste.;)

5. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Bedankt voor de reacties! Ze voelt 't kindje goed bewegen, en heeft niet meer gevloeid...

Deel Deze Pagina