Babyview Hoofddorp

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by wondertje78, Dec 12, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wondertje78

wondertje78 Actief lid

May 7, 2009
    356
    0
    0
    Hoi,

Iemand ervaring met dit pretecho bureau,kan er weinig recensies over vinden helaas!
    Bij ons eerste kindje zijn we bij drs papa geweest. ( HELEMAAL FANTASTISCH TROUWENS ) maar die zit zo goed als vol tot januari en hij is ook wat duurder geworden.
    Ik hoor graag jullie ervaringen,wil vandaag nog een afspraak maken! ;)

2. xxessiexx

xxessiexx Actief lid

Jun 2, 2010
    427
    12
    18
    Voor een 3d?
    Dan zeg ik niet doen!

Wij zijn er geweest toen ik zwanger was van ons eerste kindje.
    Kindje lag niet goed en ik heb veel foto's, maar van haar gezichtje maar eentje en die is niet eens goed te zien :(

We kregen geen korting en mochten niet terug komen.
    Dat vind ik erg slecht, want ik hoor vaak zat dat mensen terug mogen komen als het kindje amper te zien is.

3. wondertje78

wondertje78 Actief lid

May 7, 2009
    356
    0
    0
    Heb inmiddels een afspraak gemaakt bij babyview zoetermeer voor een 2/3/4 D pakket:) Kon op korte termijn niet meer in Hoofddorp of Hillegom terecht,dan maar een stukje verder rijden.
    Maar geen goede ervaring in Hoofddorp voor jou dus,zonde zeg! En belachelijk dat je niet terug mocht komen!!:x
    Ik ga echt niet betalen als ik geen volledig mooi beeld heb gehad! €100 is een hoop geld en daar wil je wel wat voor terug.
    Laten we hopen dat het in Zoetermeer beter is!
    Thx voor je reactie.

4. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

Nov 30, 2009
    2,518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ik was ook te laat voor Drs papa.

Toch aangemeld en zijn vrouw belde om een afspraak eerder te maken. Dit was al vol op de website, maar ze hebben altijd "extra" plekjes.

5. wondertje78

wondertje78 Actief lid

May 7, 2009
    356
    0
    0
    Bonkie: Super dat je nog terecht kon!!

Ik ga nu naar Zoetermeer toe ....en ben erg nieuwschierig!

Hoeveel weken ben jij als je gaat? Of ben je al geweest inmiddels?

6. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

Mar 9, 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    ik heb een afspraak staan bij babyview oosterwolde, staat op de site dat de ligging van het kindje heel erg belangrijk is, en dat je eventueel alleen terug mag komen voor een korte 10 min echo als het gezichtje helemaal niet te zien is geweest..
    voor de rest staat babyview wel erg goed bekend dus hoop op een mooi resultaat! wij gaan met 26 weken:D

Share This Page