Ik ben enorm teleurgesteld op mijn buikje! Op 24 weken had ik een mooie rond buik, nu sinds een paar dagen gaat het enorm slecht met mijn bekken en kan sindsdien ook het hartje niet meer vinden met de angel-sound. We trekken elke maand een foto van mijn buik om de evolutie te volgen maar het gaat achteruit ipv vooruit! ?!? Zou ons meisje ingedaald zijn? Donderdag op controle. Wou dat ik een mooi rond buikje had! Veel mensen vermoeden ook een meid door de ronding van mijn buik Sorry, wou dit even kwijt, ik zal er een foto bijzetten zodat jullie het kunnen zien. Wie heeft nog die ervaring? Bij mijn vorige zwangerschappen had ik dat ook, maar veel later in de zwangerschap! Nu 28 weken, is dat niet wat vroeg?
Hoe ziet je buik eruit als je je slip er niet overheen trekt, maar eronder? Want je slip 'snijd' een soort in je buik waardoor hij niet rond eruit ziet?
Als ik je buiken vergelijk t.o.v. je borsten, vind ik hem nog steeds aardig gegroeid hoor! Het lijkt wel alsof je hele buik wat dikker is geworden, waardoor de ronding er een beetje af is. Het lijkt op de foto namelijk dat je buik ook bij je borsten nu wat meer naar voren is gekomen. Daardoor lijktie dus minder rond. Maarem, ik vind je nog steeds een mooie buik hebben!!
nu lijkt hij op de buik van 28 weken, op 24 weken echt mooi rond. De broeken spannen echt niet, kan dat absoluut niet verdragen, zelfs die zwangerschaps-jeansbroeken kan ik maar even aanhouden, meestal loop ik met een trainingsbroek rond, lekker sexy tot boven de buik ;D
Haha groot gelijk hoor! Ik heb inmiddels zelfs moeite met mn positiekleding 's avonds, die band om mn buik voelt niet meer lekker...