Babyshower ideeen!!

Discussion in 'Zwangerschap' started by BabyAngel, Dec 5, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Hallo dames,

Ik heb 2x een babyshower mogen meemaken voor mezelf.
    Nu hebben we op het moment 4 zwangere in de vriendengroep en 2 babyshowers gepland staan.
    De andere 2 showers worden door mij georganiseerd.
    1 babyshower is voor een mama2be van een tweeling waarvan ik peettante word van baby-B😀

We hebben iedere maand 1 babyshower begin van het jaar😬 en 2 in februari.
    Omdat iedere babyshower speciaal en originele hoort te zijn ben ik opzoek naar nieuwe ideetjes!
    Mijn idee was om sowieso een high-tea te maken maar we willen natuurlijk de hele middag een beetje invullen.

Hoe hebben jullie je babyshower ervaren of heb je gewoon leuke ideetjes en tips?

De babyshower van de tweeling zal met 25 dames gaan plaatsvinden.
    De andere wordt klein en intiem.

Bedankt alvast!!

2. Ballon

Ballon Niet meer actief

Op mijn babyshower hadden mijn vriendinnen allemaal een boek gekocht voor ons zoontje en daar een persoonlijke boodschap in gezet. Vervolgens allemaal in een mand. Zo leuk en persoonlijk door de tekst.

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Dankjewel, verder niemand?

4. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Op mijn babyshower had iedereen een cadeautje meegenomen en een foto van vroeger. Ik moest raden wie wie was en als ik het goed had mocht ik van die persoon het cadeautje uitpakken!:) En een quiz over baby's, de groep werd in 2e gesplitst, in het midden kwam er een bel te staan en wie als eerst belde en het goede antwoord wist kregen een punt! En daarnaast hadden we een high tea :)!

5. mamaloe250

mamaloe250 Fanatiek lid

Aug 2, 2016
    1,149
    722
    113
    Wij moesten kaartjes invullen met wat er dachten dat de naam, geboortedatum, gewicht en lengte was. Was heel grappig omdat je er ook nog mee bezig bent na de babyshower. En een quiz over hoe lang dieren zwanger zijn.

6. DearDeer

DearDeer Bekend lid

Nov 10, 2016
    560
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik las eerst deze dingen. Wel leuk.
    Babyhapjes proeven. Ezeltje prikje, maar dam met een baby en speen.
    Babykleertjes aan de waslijn laten ophangen met slechts 1 hand, de andere hand een baby op de arm.
    Luiers laten raden met inhoud.
    Snelste luiertas inpakken.

7. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

Aug 28, 2014
    508
    1
    16
    Ik had een 'gewoon'gezellige middag met een high tea met mijn vriendinnetjes; lekker kletsen, kadootje uitpakken etc. Niets spectaculairs maar wel heel fijn.
    Ook wel eens een bs georganiseerd, met daarin hints(baby-termen), en de foto-kwis. altijd wel leuk.
    ieder een persoonlijk kadootje en een kaart laten schrijven, deze later samen met de foto's in een album gegeven; heel geslaagd! Dusseh, foto's maken is een must haah!
    als je een fotograaf hebt/kent, is een fotoshoot met de meiden ook erg leuk.

veel plezier!

8. Lizzy1985

Lizzy1985 Actief lid

May 28, 2015
    328
    97
    28
    Female
    Ik zag pas iets voorbij komen van een tijdscapsule maken voor de baby. Allemaal iets erin stoppen wat echt bij de huidige tijd hoort.
    De baby kan die dan als hij (vul zelf iets in) jaar is en ziet hoe het leven eruit zag in zijn/haar geboortejaar.
    Via google kan je hier allerlei leuke ideeën voor vinden.

Share This Page