Geen eetlust meer

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door vlindertj, 21 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlindertj

vlindertj Lid

31 mei 2012
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik weet nu sinds 5 dagen voor nod dat ik zwanger ben
    maar voor dat ik een positieve test heb, begon het eigenlijk al heb helemaal geen eetlust meer eet bijna niks.
    is dit normaal?:(

2. P26

P26 Lid

15 jun 2012
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een aantal dagen geen eetlust gehad, vandaag daarentegen heb ik het weer dubbel en dwars ingehaald, terwijl ik vanochtend na het tandenpoetsen eerst het gevoel had te moeten braken. ;)

3. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    Ik at alles wat los en vast zat, nu ineens geen trek meer en moet er soms echt aan denken goed te eten voor de kleine! Denk dat het normaal is. Wel goed blijven eten, ik doe nu zelf kleine porties per keer maar dan wat vaker per dag

4. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Ik had dit ook tijdens m'n vierde week.Ging bij mij weg na een week. Veel kleine en lichte porties eten helpt om toch voldoende binnen te krijgen.

5. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Bij mij gaat het echt op en af... Rond 5 weken at ik heel veel, van 6 tot 8 weken amper wat ( door de extreme misselijkheid ), toen een week ( tot week 9 ) weer wel ( en dan vooral veel worstenbroodjes ;) ) en nu sinds maandag weer amper wat....
    Ik weet dat ik moet eten, dus eet dan een crackertje of een boterham... Maar ik heb er echt helemaal geen zin in... Het staat me zelfs een beetje tegen.

Maar goed... Wie weet is het volgende week weer het tegenovergestelde ;)

6. Non18983

Non18983 Bekend lid

9 apr 2012
    517
    0
    16
    Lelystad
    Ik heb ook totaal geen eetlust meer, eigenlijk al sinds dat ik zwanger ben. Ik moet mezelf echt eraan herinneren om wat te gaan eten want honger heb ik niet.

Het schijnt wel vaker voor te komen :) Mijn verloskundige zei dat ik me daar niet druk over moest maken, de baby neemt wel wat hij/zij nodig heeft!

7. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    De baby neemt wel wat hij/zij nodig heeft om te groeien tot een mooi kindje.
    Ik heb het ook gehad zoals zovele hier schrijven, weet niet meer precies rond welke week het was? denk ook rond de 5 weken zoiets toen was het echt "erg" had totaal geen honger en kon gewoon ook amper iets eten. Ik moest mezelf echt dwingen om iets te eten. Nu gaat het redelijk goed. de ene week heb ik nergens last van en de andere week krijg ik niks door mijn keel.
    Is dus heel normaal meis maak je maar niet te druk.
    Wat ik wel kon blijven eten was fruit, dat ging er altijd wel in dus ik at veel fruit.

Van harte gefeliciteerd trouwens en een fijne zwangerschap gewenst!

Liefs

Deel Deze Pagina