Hoi allemaal, ik ben er dinsdag achtergekomen dat ik zwanger ben (2-3 weken geeft clear blue aan) alleen nou heb ik erge last van zeurende pijn onder mijn ribben. Is dit normaal? Wat is dit? 5 juli heb ik mijn eerste echo.... Iemand?
haai ik heb dit ook gehad en nog ateeds af en toe.. dit is of inneatelingspijn of groeipijn van de baarmoeder. het kan in de meeste gevallen niks kwaad. stond er 2-3 op de test? want dat is namelijk 4-5 weken. enne gefeliciteerd natuurlijk!
Ja op de test stond 2-3.. Ik moet 5 juli naar de gynaecoloog voor een echo.. Als ik rustig op de bank lig dan is het niet zo erg dan als ik in beweging ben.. Moet straks werken (werk in de zorg) dus dacht toch maar even vragen hier.....
Heb hem al weggegooid Is dit normaal dan? Als ik loop, loop ik net als een oude vrouw, met een kromme rug.. Als dit blijft vanavond/ morgen dan gyneacoloog bellen, of niet nodig?
je kan het voor de zekerheid even doen. ik heb hiervoor in t zirkenhuis gelegen(hierdoor wist ik dat ik zwanger was) en volgens de gyn kon het geen kwaad..
Komt mij ook bekend voor!! ik heb dat een week volgehouden en toen naar de huisarts gestapt, die vertelde mij dat je baarmoeder oprekt en alles binnenin je lichaam gaat verschuiven zo ook je darmen! en drm doet het pijn net onder je ribben, het zou ook kunnen zijn dat je misschien nu al obstipatie gaat krijgen bij de ene vrouw komt dit pas vanaf 12 weken maar er zijn ook veel vrouwen die vanaf een week of 6 al obstipatie ontwikkelen
Is goed ga ik zo even kijken! Het is nog erger dan menstruatie pijn.. Echt net precies onder mijn ribben, pff haha..
Hoi gefeliciteerd met je zwangerschap! bij mijn eerste zwangerschap had ik zelf ook veel last van steken bij mijn ribben en er net onder mijn vk zei toen tegen mij dat heeft niks met je baby te maken want je kindje zit nog heel laag in de baarmoeder bij je schaambeen ofzo het kunnen wel je darmen zijn idd die meer naar boven worden geduwd altijd even bellen als je iets niet vertrouwt