geen eetlust

Discussion in 'Zwangerschap' started by mik, Jan 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

bij mij zit het zo: sochtends.. kan ik geen brood eten (heel soms) en vla werkt niet dat spuug ik meteen weer uit. dus sochtends eet ik vaak niks ook niet goed want ontbijt is natuurlijk heel belangrijk.

smiddags. hangt ervan af wat ik sochtends heb gegeten kan ik wel boterhammen eten..

later op de middag een tussendoortje

saavonds: avondeten

maar ook ik eet veels te weinig. als ik terug kijk naar de eerste 2 maanden at ike cht ontzettend goed! nu niet meer en mn eetlust is nu wel weer een beeetje terug gekomen maar het is neit wat het eingelijk moet zijn.

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    yinte: Bedank voor je reactie!
    Ja ik eet wel fruit enzo maar dat is meestal pas na het avond eten. Ik heb gister mijn verloskundige(mijn eigen zus) gebeld en gevraagd hoeveel het kwaad kan en wat ik aan mijn eetlust kan doen. Ik had voor de zwangerschap al totaal geen eetlust. Ik vind dat ik nog veel eet nu ik weet dat ik zwanger ben. Het is veel erger geweest, soms letterlijk 2dagen geen hap gegeten. Gewoon geen honger, altijd vol gevoel. Nu op advies komkommers gehaald en ik ga morgen kijken voor extra vitamine voor zwangere. Ik ben niet de dunste en heb dus nog wel wat reserves. Ik slaap snachts heel slecht en lig dan smorgens ook nog laat op bed, dus ontbijt is het dan al niet meer als ik wat eet. Het is nu half 11 en ben net wakker. Straks 1 boterham eten en hopen dat ik vanmiddag nog een kan eten. Bedankt voor je hulp en hoop dat het jou ook gaat lukken om meer te kunnen eten. We willen beide natuurlijk het beste voor onze hummeltjes ;) Dus eten met die hap! haha

Groetjes Wendy

3. cat2008

cat2008 Actief lid

Nov 19, 2008
    134
    0
    0
    wat ben ik blij met dit topic. ik merk dat me namelijk het eten ook tegenstaat. ik prop smorgens 2 boterhammen naar binnen, en smiddags idem...en die baklucht van boter is inderdaad ook niet m'n favoriet. maar ik probeer gewoon stug te eten. normaal gesproken ben ik niet zo'n miemeltype...maar ach...gaat wel weer over...toch?

4. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Ik zou absoluut geen dingen naar binnen gaan werken waar je geen trek in hebt. Ik heb me helemaal gek gegeten aan rauwe worteltjes en rauwe paprika. :D

5. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Ik eet veel fruit: bananen en kiwi's, waar veel vezels en/of koolhydraten in zitten.

Ik lust dus geen brood meer. En amper tot geen vlees, dus ik moet ook heel erg zoeken naar alternatieven.

Share This Page