hallo meiden. 2 maanden geleden ben ik bevallen van onze 2e prachtige dochter. ik heb na de bevalling ongeveer 2 en halve week gevloeid. een kleine 7 weken na de bevalling ben ik ongesteld geworden en dit ben ik nog steeds, vandaag dus al 2 weken!!! ik kan het me van mijn eerste niet herrinneren dat ik zolang ongesteld was en vroeg me nu dus ook af of dit normaal is. (ik heb trouwens ook flink last van menstruatie krampen, iets waar ik nog nooit last van heb gehad)
Ik ben 10 weken geleden en met de pil begonnen. Heb nu mijn eerste menstruatie maar oh oh wat een ramp... Enorme buikpijn en ontzettend veel bloed verlies... Hoop niet dat dit lang gaat duren pff
Ik ben hier 2x ongesteld geworden na de bevalling. Het duurde allebei de keren 7dg. De eerste keer veel bloedverlies, de tweede keer gewoon net zoals voor de bevalling. Het enige verschil hier is dat ik 2dg langer ongesteld ben. Voor de bevalling was het altijd 5dg en nu 7dg.
Ik zou ut niet weten,, werd na 6 wkn weer ongesteld en de 2de keer weer netjes me cyclus terug tot nu toe. kan de klok erop gelijk zetten