Geen eetlust!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Shariss, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shariss

Shariss Niet meer actief

Hallo
    sinds ik erachter ben gekomen dat ik zwanger ben heb ik echt last van buikpijn en misselijkheid. ik heb ook totaal geen trek om te eten! ( ben nog 7 weken zwanger ) ik ben bang dat ik ga afvallen of niet genoeg vitaminen binnen krijg. hebben meer vrouwen dit gehad? en hoe zijn jullie er mee om gegaan?

2. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    hoi shariss iedereen reageert anders op de zwangerschap,

kijk anders even op het stuk gezondheid daar staat dit ook beschreven.
    maar wees niet bang je kind krijgt over het algemeen genoeg binnen en jij komt dan alleen misschien tekort, slik je wel medicijnen voor zwangere vrouwen?

groetjes en gefeliciteerd

3. Shariss

Shariss Niet meer actief

Hallo miss geul, bedankt voor je bericht.

Ik weeg zelf 45 kilo, toen ik niet zwanger was at ik wel veel ( geen fruit ) dus ik hoop dat ik wel gezond ben en 't kindje genoeg binnen krijgt. ik heb nu foliumzuur pilletjes, die kauw ik en slik ik zo door. ik hoop dat het helpt want ik kan geen pillen slikken! ik maak ze erg fijn ik hoop dat ze zo ook helpen!

Groetjes

4. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    heb het ook. ik eet nu alles met melk erbij. dat gaat wel. gewoon wegspoelen dus. is gelukkig wel al beter geworden. en natuurlijk gefeliciteerd!

5. Shariss

Shariss Niet meer actief

hai Beckje! jij ook gefeliciteerd! ik eet 's ochtends ook helemaal niks ik drink dan alleen een glaasje melk. pas rond 11 uur heb ik trek om een broodje te eten.. misschien moet ons lichaam er nog aan wennen!

6. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    probeer anders een droog crackertje :) helpt bij mij ook. of van die kokosbiscuits. *die van de aldi zijn heerlijk

7. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.028
    2.894
    113
    't Gezellige Brabant
    De eerste weken tot ongeveer de 16e week had ik ook totaal geen trek. Maar daarbij was ik ook niet misselijk ofzo. Tot de 20 weken kwam ik ook niets aan, terwijl er met 8 weken duidelijk al e.e.a. te zien was. En nu?! 6 kilo verder en een enorme eetlust. Gelukkig heb ik niets te snoepen in huis ;) !

8. Shariss

Shariss Niet meer actief

nou, zo te horen moet het dus allemaal goed komen.. bedankt dames!!

9. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Iedereen reageerd inderdaad anders op de hormonen. Ik heb begin kon ik wel een paard op. Nu krijg ik niets meer weg.

In heb begin van je zwangerschap afvallen is helemaal niet gek. Overleg dit dadelijk met je VK, dat t eten zo moeilijk gaat. Dan kan ze het wat in de gaten houden. Maar ik zou me er nog helemaal niet druk om maken.

Deel Deze Pagina