Hoe ziet een innestelingsbloeding eruit?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door prinses, 18 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik heb een beetje vreemde menstruatie gehad.
    Een aantal dagen licht bruim verlies en 1 dag rood bloedverlies (leek wel op menstruatie, alleen minder bloed). Wel heb ik last gehad van krampen.

Ik ga ervan uit dat ik niet zwanger ben, maar ben toch wel benieuwd hoe een innestelingbloeding eruit ziet? Kun je dat vergelijken met een menstruatie of is het totaal verschillend?

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik denk heel verschillend per persoon.
    Toch hoor ik vaak een rozige afscheiding zeg maar...zelf geen ervaring.
    Ik hoop dat je gauw zekerheid hebt Prinses!
    Liefs Elmo

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ja, dat heb ik ook vaak gehoord. Dat komt in ieder geval niet met mij overeen. Ik ga woensdag testen, denk ik. Ik ben er voor 98%van overtuigd dat het niets is, dus ben er ook niet zenuwachtig over, of zo.
    Vandaag haast geen bruinverlies meer, eigenlijk niets. Net als gisteren eigenlijk. 1 dag bloedverlies is voor mij heel weinig. ik wacht het wel af, ben gewoon nieuwsgierig naar anderen.

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Kan me heel goed voorstellen hoor!
    Tuurlijk hoop je! en dat mag ook zeker hoor.
    Ik hoop dat je nog wat meer goede reacties krijgt!
    Ik duim voor je.
    Liefs Elmo

5. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    hihi, duimen is altijd goed!

Dankjewel! :thumup:

6. Ik ben dmv een cryo terugplaatsing (ivf) zwanger geworden en had 6 dagen na de terugplaatsing een paar druppels bloedverlies dat was op cyclusdag 27 daarna was het over en heb ook geen krampen gehad . Volgens mijn arts was het een echt einnestelingsbloeding omdat dat meestal op die dag is.

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Bedankt voor je antwoord! Als ik dat zo hoor, denk ik dat ik toch een menstruatie gehad heb.
    Ik wens jou heel veel geluk toe! Lekker genieten!

Deel Deze Pagina