Het wordt bij mij alleen maar erger, ook overdag totaal geen honger meer. Ik kom de dag door op een beetje fruit (appels en bananen) en probeer vooral veel te blijven drinken. Ik ben nog totaal niet misselijk maar ik heb gewoon nergens trek in. Na 1 of 2 happen zit ik vol of de smaak bevalt me gewoon echt niet. Gelukkig nog reserve genoeg, zou fijn zijn als dit "dieet" na mn zwangerschap nog even doorzet
Ik kan juist in de avond absoluut niet eten. Ik wordt in de ochtend echt met 'honger' wakker , soms zelfs midden in de nacht al ! Dan kan ik de hele dag eten , maar alleen brood of beschuit. Dan in de avond is het drama , in begin spuugde ik alles eruit na 16.00 uur. Nu blijft het redelijk binnen , maar ik eet echt inimini beetjes. Het smaakt niet en heb geen honger. 2 weken terug bij de vk controle en ze zei dat het er echt bij hoorden en dat het vanzelf meestal rond de 20 weken beter wordt.
Ik ben nu 26 weken zwanger en sinds een aantal dagen heb ik totaal geen zin in warm eten. Ik ben niet misselijk gelukkig. Mijn man heeft net een pasta ovenschotel in de oven gezet, ik ben bang dat hij daar een paar dagen alleen van moet eten