Onzeker..

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Iris6weken, 31 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Hebben jullie dat ook? De ene dag minder last van kwaaltjes dan de andere dag? Of ga je er aan wennen? Zo onzeker..
    Als ik even niet licht misselijk ben geweest knijp ik em..
    Gevoelige tepels houdt ik wel continu..
    De dagen kruipen voorbij..

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ja ik snap je gevoel erg goed! Ik heb het ook, ben 's ochtend eigenlijk niet misselijk, dus daar twijfel ik dan over maar dan komt het ineens 'S avonds 10x zo erg. Maar ook met de gevoeligheid van m'n borsten, ik vind het wel erg meevallen. Kan er nog gewoon op liggen enzo (buikslaper) en weet toen ik zwanger was van mijn dochter dat ik zo erg last van m'n borsten had dat ik met een sportbeha moest slapen. Maar toen was ik weer bijna nooit misselijk. Echt geweldig die onzekerheid!
    Gelukkig vrijdag eerste echo dat duurt niet zo lang meer :) wanneer mag jij voor een echo?

En nadat ik dit getypt had voel ik de misselijkheid opkomen... Haha

3. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Ja haha! Bij m'n zoontje had ik vrijwel nergens last van.. Alleen wat sneller moe!
    Nu echt wel last van gevoelige tepels.. Maar kan idd wel gewoon op m'n buik slapen! En ene keer vlaag misselijkheid en dan weer niet!
    Ik heb al een echo gehad met precies 4 weken bij de gyn toen een beginnende zwangerschap te zien.. Verdikt baarmoederslijmvlies en een wit stipje erin, nu mag ik aankomende woensdag met 5 weken en 3 dagen! Hoop dat er vooruitgang is geweest!! M'n vorige miskraam was namelijk met 6 weken en toen ik een echo kreeg was het te vergelijken met een echo van 4 weken.. Erg spannend dus weer!
    Een echo geeft toch wat meer bevestiging he? En vooral wat meer zekerheid!

4. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Wisselende symptomen zeggen niet zo veel. Symptomen kunnen erg verschillen per dag, geen zorgen..!! Bij mij namen symptomen (ik had er super weinig) af bij 10.5 week en ik zat ook in de stress. Alles was gewoon goed..!!

5. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Herkenbaar maar niet onzeker over worden.
    Ik heb ook maar weinig kwaaltjes gehad en vroeg me daarom ook steeds af of het dan wel goed is. Ik had bijvoorbeeld geen pijnlijke borsten en vond dat echt een kwaaltje waar iedereen wel last van zou hebben, niet dus. De hoeveelheid kwaaltjes en de ernst ervan zeggen niets over je zwangerschap!

Deel Deze Pagina