5 weken zwanger voel niets meer ben zo bang

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Shorty01, Dec 26, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Shorty01

Shorty01 Lid

Mar 26, 2014
    28
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, na 3 jaar mmm ben ik eindelijk dmv icsi voor het eerst zwanger.
    Maandag 22 dec heb ik het verlossende telefoontje gekregen, ik was toen 4weken en 3 dagen en mijn hcg was 642 helemaal goed volgens Gent en 9 januari mag ik voor de eerste echo komen. Dinsdag had ik wat krampen en steekjes en zere borsten, woensdag helemaal niets, gister opgestaan met hele grote opgeblazen borsten ze hebben de hele dag pijn gedaan en ook weer wat krampjes. Maar nu vanmorgen stond ik op, en ik voel totaal geen pijn meer in mijn borsten zelfs niet als ik duw. Ook nog geen krampjes gehad vandaag. Wel net nog getest knal positief maar dat zegt natuurlijk niets. Wie heeft dit ook mee gemaakt dat je de ene dag van alles voelt en de volgende dag echt totaal geen pijnlijke borsten meer, en is het uiteindelijk goed gekomen. Ik ben zo bang dat ik nu ik eindelijk zwanger ben dat ik het kwijt raak en het hele circus weer opnieuw begint.

2. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

Jan 11, 2014
    1,269
    16
    38
    hey meid,

probeer vertrouwen te hebben..
    bij me dochter* was ik zo ziek als wat en had ik elk kwaaltje uit het boek..
    maar nu bij dit kindje voelt ik me 9 van de 10 keer prima..
    de dingen die je benoem klinken mij als normaal ik had ze ook..
    geef je lichaam nog even de kans om lekker de hormonen door je lijf te jagen hihi wie weet hang je vanaf volgende week wel over de wc pot..

fijne kerst nog!

3. wiessss

wiessss Fanatiek lid

May 1, 2014
    1,588
    123
    63
    Ik had dat van de week precies zo meid ik voelde ineens niks meer en was meteen in de stress omdat ik daar 1 negatieve ervaring mee heb gehad.. Maar gelukkig waren de klachten de dag erna weer terug. En toen kreeg ik als antwoord van andere meiden dat het elke dag kan verschillen en dat het niks zegt over de uitkomst.

4. Shorty01

Shorty01 Lid

Mar 26, 2014
    28
    0
    1
    NULL
    NULL
    Bedankt meiden, ben gewoon zo ontzettend bang. Ik heb 3 jaar gedacht als ik ooit een positieve test zou hebben er een last van mijn schouders zou vallen, maar het begint pas! Ik hoop zo dat het morgen allemaal weer terug is. Ik ben ook nog niet misselijk geweest. Wies wij lopen een beetje gelijk op of niet?

5. wiessss

wiessss Fanatiek lid

May 1, 2014
    1,588
    123
    63
    Ja nu begint het pas ik ken bet gevoel. Ik ben vandaag 5 wkn :)

6. Shorty01

Shorty01 Lid

Mar 26, 2014
    28
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik ook precies vandaag 5 weken! Ik hoop zo dat ik morgen weer zere borsten en krampjes heb.

7. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

May 11, 2014
    974
    0
    16
    Ik heb het ook heel wisselend gehad hoor. Ik had eerst soms enorme krampen. Later had ik die helemaal niet meer. Ook verschilde de gevoeligheid van mijn borsten elke dag.
    Vanaf de 6 weken kotsmisselijk geworden en alles kwam er uit... en daar ben ik nog steeds niet van af. Het kan zo verschillen elke dag!

8. Drieka

Drieka Niet meer actief

Symptomen zeggen helemaal niks over het verloop van een zwangerschap.

Ik snap je angst zeker wel maar probeer ervan te genieten, stress en angst is ook niet goed voor de kleine.
    Gewoon relaxen en rustig aandoen.

9. pmk

pmk Fanatiek lid

Oct 17, 2014
    1,024
    0
    36
    Klopt, symptomen komen en gaan. Ik weet er alles van. Kort gezegd, de ene dag had ik nergens meer last van om vervolgen 2-3 dagen later weer misselijk en met pijnlijke borsten op de bank te liggen ;)

10. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

Nov 19, 2014
    1,640
    261
    83
    Ik had hetzelfde. Na een paar dagen wenste ik weer dat ik niks voelde. nu de ene dag voel ik meer dan de andere.

11. fitty

fitty Bekend lid

Jun 9, 2014
    913
    0
    0
    Er zijn genoeg vrouwen die in de eerste vier maanden van de zwangerschap helemaal niks voelen ; geen zwangerschapklachten hebben .. Dus als je geen zere borsten hebt wil dat niks zeggen

12. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Meid maak je niet druk ook ik ben erg onzeker heb echt nergens last van het is dat ik een positieve test en nu een mooie echo heb anders zou ik het niet geloven ik zei altijd ja hoor hoe kun je nou niet weten dat je zwanger bent dat voel je toch nou nu snap ik dat het soms aan mensen voorbij kan gaan hier echt helemaal niets van zwangerschaps kwaaltjes geniet er maar van want kan ook in 1 klap zijn dat je alles hebt

13. elsinga1981

Dec 27, 2014
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken het wel hoor! Deze hele week had ik een soort van strak en vol gevoel in m'n buik, en vandaag was dat ineens weg! Moest erg moeite doen om me daar geen zorgen om te gaan maken. Maar wisselende symptomen schijnt normaal te zijn, dus daar houd ik me aan vast.;)

Share This Page